Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > AmnesiA är tillbaka
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Arrow AmnesiA är tillbaka

AmnesiA är tillbaka, nu är det absolut krav att man är student, men inget medlemsskap behövs längre. Den 24e mars kommer Ciacomix och Mike Hunter

www.clubamnesia.org

Old Post Feb-27-2006 17:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Cool - då litar jag på att du fixar en spelning åt mig

www.laszlo.se

Old Post Feb-27-2006 22:36 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

kul å se att ni kör igen, kan aldrig bli för mycket elektronisk musik

å givetvis behöver ni nån som lirar så skrik för bövelen

batteries not included.

- dave

Old Post Feb-27-2006 22:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

skrik på mig först..

www.laszlo.se

Old Post Feb-27-2006 23:20 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

schysst!
Men hur blir det sen?
På ssk sa de idag att det bara blir 2 spelningar i vår, och att amnesia funderade på att bli en "riktig" nattklubb.
Får vi lite inside info?

Old Post Feb-28-2006 13:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Så vitt jag vet blir det bara 2 amnesia tillställningar denna terminen. Det har varit rätt fullbokat på Sydskånskan tydligen.

Jag var med på ett litet försök att starta upp Amnesia som en regelbunden nattklubb i Malmö men clubägaren beslutade att sälja stället en vecka efter att vi ordnat upp allting

Sedan dess har jag inte hört något mer. Exton brukar som vanligt kunna berätta mer om detta

http://www.di.fm

Old Post Mar-02-2006 07:02 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

vafaan jag är ju inte student längre

Old Post Mar-03-2006 07:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smeagol
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by Funfrock
vafaan jag är ju inte student längre

skriv upp dig på nån kurs och betala terminsräkning då!
Halva priset om du läser mindre än 10 poäng!

Old Post Mar-03-2006 15:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Smeagol Click here to Send Smeagol a Private Message Add Smeagol to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

FRÅGA!

Varför måste man vara student? Finns säkert en bra anledning som jag inte kan komma på

Old Post Mar-04-2006 05:58  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
FRÅGA!

Varför måste man vara student? Finns säkert en bra anledning som jag inte kan komma på

Nationerna i Lund fungerar så helt enkelt. Det har med utskänkningstillståndet att göra.

Old Post Mar-04-2006 07:43 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

aj sii

nåja, ännu ett skäl att börja plugga på LU

Old Post Mar-04-2006 12:55  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

det stämmer, nu är vi tillbaka! Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur det blir i framtiden, de flesta av eldskälarna e klara med studierna nu och har börjat jobba, mindre tid till engagemang osv... men nu har jag nyss blivit singel igen så lite mer fritid har jag nu!
Förhoppningsvis så kör vi vidare på SSK så länge det kommer folk iaf, suger fett att alla måste vara studenter (igen). Men i brist på alternativ så hade vi inget val...

Det stämmer jag o Irish var o snackade med en snubbe med en nyöppnad krog som ville ha nån tillställning för att dra folk men det blev ju tyvärr inget. Annars tar jag gärna emot tips o liknande om nåt ställe som kan tänkas vilja hosta en klubb (typ som Buddha Lounge gör i Malmö).
Eller kanske det finns tillräckligt med folk som har vilja o kontakter för att starta en "riktig" klubb, det hade jag inte varit feg att lägga massa energi på!

Old Post Mar-19-2006 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > AmnesiA är tillbaka
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback"r.e.s.p.e.c.t" ? tribal techno tune [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLambda - "Hold On Tight" [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:05.

Forum Rules: