|
| quote: | Originally posted by Gate 42
Nej tack....
Fast det är klart, funkar ju att ha hemma för hemmafest |
Skulle inte banga på en sån. Man kan använda en extern HD, det räcker med en iPod den här gången plus att de äntligen har fixat en pitch (förstår inte hur de kunde släppa den första utan).
Den har ju allt man behöver som bedroom DJ som jag ser..Ska se över mina likvida medel i Augusti, thats for sure.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
|