Ga nu alsjeblieft niet zeuren over een "useless" thread hiero, want ik ben er echt benieuwd naar wie er eigenlijk allemaal rookt hier op Tranceaddict.
Ben erg benieuwd of het roken onder de jeugd inderdaad afneemt, na al die "goeie" campagnes van de overheid.
grtz,
TNG
Jan-29-2002 13:56
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ik ben wel geminderd, maar niet door campagnes ofzo. ik had al sinds zomer 2 jar terug last van benauwdheid 's nachts en eczeem (ewwwwwwwww) op aremen en benen, ben eerst in homeopathische behandeling geweest, maar toen dat niet hielp toch maar op de "prescription drugs" overgestapt.
toen had ik me heel positief voorgenomen om te gaan stoppen met roken, omdat ik het hypocriet vind als je astma hebt en toch rookt. ik ben dus wel minder gaan roken (rook doordeweeks ongeveer 1 a 2 per dag, zaterdags ongeveer 5 a 8 en zondags nix ), maar stoppen is niet gelukt. mijn vriend daarentegen rookt nog steds bijna een pakje per dag...grrrrrrrr.....stomme verslaving
ik rook geen jointjes en ook geen plofjes (hoewel...dat af-en-toe)
Jan-29-2002 14:03
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Miss Proximus ik rook geen jointjes en ook geen plofjes (hoewel...dat af-en-toe)
Ah, de betekenis van het "etc." is meteen aangeslagen zie ik
Thanx for replying proximus
grtz,
TNG
Jan-29-2002 14:10
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
ik rook niet
heb het ook nog nooit gedaan, en ben nu ook van plan om het nooit te gaan doen, wat heb je eraan, pure geldverspelling als zeg k t zelf
Jan-29-2002 14:13
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
nee, ik rook niet, ga maar eens zoenen met een meisje die net een sigaret gerookt heeft, dat stinkt echt te gruwelijk
Blik, ik ken dat, het SMAAKT echt ranzig.....
Ik rook af en toe een jointje maar geen peuken of shag.....das vies.
Eigenlijk rook je met een jointje wel shag.......dus doe ik dat eigenlijk wel :-)
Jan-29-2002 14:33
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ik heb nee gstemd omdat ik gewoon niet rook
heb deze zomer wel eens voor de gein sigaren gaan roken (2 of 3) was wel gein opzich.. met zon vette dikke in je bek zon hopeloze discotheek binnenlopen.. drie dubbele lol , maar dat was ook maar 1 malig (je stinkt uit je bek voor de rest van de dag (/avond) )
Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat .
Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is.
Jan-29-2002 14:54
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Apoptosis Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights.
Het schijnt dat Lights net zo slecht zijn als 'gewone' sigaretten.
Over mij: ik rook niet en heb ook nog nooit gerookt......
heb zelf ook last van een beetje astma dus.....beetje dom om dan te gaan roken. En btw, ik heb een vriendin die ook niet rookt, dat helpt wel mee. Dus ik zie geen reden om wel te gaan roken.
GreetZ RubDub