 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound

Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
|
|
|
| quote: | Originally posted by Scorchio
הבריטים זה משהו מוזר
או שהם סופר מנומסים ומרובעים, או שהם הכי מופרעים וקיצוניים שיש
כשתהיה באיביזה ותראה את כל הבריטים משתחיתים את סאן אנטוניו, שותים, מקללים, הולכים מכות ברחובות ומקיאים בכל מקום, תבין למה הם האוכלוסיה הכי שנואה באיביזה - אבל גם הכי גדולה.
למעשה ברחובות סאן אנטוניו, הבריטים מקיאים כל כך הרבה עד שהעירייה סימנה קווים צהובים שמאחוריהם מותר לבריטים להקיא - אני לא צוחק. |
זה כבר משמח לגלות מקום אחד שבו האוכלוסיה הכי שנואה זה לא יהודים או ישראלים בפרט
בקשר לבאן,נראה לי קצת מיותר ושטותי....אולי בפורום שבו כולם נורא מנומסים ונורא אדיבים זה היה נראה מוצדק,אבל מספיק לקרוא 2 פוסטים של שחר ולתהות למה דווקא את אלכס מרחיקים על הבעת דעה אולי מעט קיצונית...אבל שעדיין אין בה פגיעה אישית בבנאדם בצורת קללות\השפלות\לעג\איומים או כל דבר אחר שמאפיין פוסטים של בנאדם שאין צורך להזכיר את שמו שוב
נ.ב:מישהו מוכן להסביר לי מה זה ROFL
?
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
|
|
Mar-18-2006 21:02
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:08.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|