Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Attention débat 2] Ca veut dire quoi "pêchu" pour vous?
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
anne348
.

Registered: Sep 2005
[Attention débat 2] Ca veut dire quoi "pêchu" pour vous?

Si ce thread ne vous plait pas, prenez vous-en à Thetrancer303

Bon alors, quid de pêchu?

thetrancer dit "dynamique, énergique"

et moi je dirais "qui a la pêche"

et vous?

enfin ça me parait évident Stan en fait
C'est quoi ton problème avec pechu d'abord??

Old Post Aug-14-2006 22:17 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

j'aime pas.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-14-2006 22:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

d'après google images:

Old Post Aug-14-2006 22:43 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Hmmm charmant

c'est donc de là que ça vient pechu, ben dis donc heureusement que t'es là d-miurge hein

en tout cas, stan ne l'aime pas, c'est un fait

Old Post Aug-14-2006 22:53 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by anne348
Hmmm charmant

c'est donc de là que ça vient pechu, ben dis donc heureusement que t'es là d-miurge hein

en tout cas, stan ne l'aime pas, c'est un fait

Ou alors il dit qu'il aime pas mais en fait il aime. D'ailleurs il va dire que c'est pas vrai qu'il dit qu'il aime pas alors qu'en fait il aime mais qu'il l'aime vraiment pas mais c'est une ruse.

Old Post Aug-14-2006 22:56 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

non mais toi t'es unique dans ton genre sérieux!!!

Old Post Aug-14-2006 23:01 
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:
péchu [peʃy] adjectif. De pêche (qui a la pêche). Qui tient une grande forme physique : « J'étais pas très péchu à l'entrainement, j'espère que j'vais quand même assurer à la compète »

Source : "Le dictionnaire de la zone"

Old Post Aug-15-2006 05:43  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

trop fort ce dico..

quote:
cheum ou chim adjectif. Verlan de moche. Laid : « Les pantalons serrés pour une meuf qu'à un gros pétard, ça fait cheum ! »

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-15-2006 06:23  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Déjà debout le Stan !!!

Old Post Aug-15-2006 06:26  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

lool trop fort le stan
dico bien marrant,

sinon pour moi pêchu en trance, c'est un bon set de eddie halliwell, avec des morceaux qui sont assez rapides avec un kick qui donne la bougeotte.
Le meilleur exemple pour moi, à ce jour, le set de PvD@Mayday Polska 2002, c'est ma chtite reference du set néanmoins mélodique qui envoit bien.

ca reste un avis perso.

http://myspace.com/djshredr

Old Post Aug-15-2006 08:39  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

quote:
Originally posted by stanymi
cheum ou chim adjectif. Verlan de moche. Laid : « Les pantalons serrés pour une meuf qu'à un gros pétard, ça fait cheum ! »

mdr gros pétard c'est gros cul c'est ça? Je me demandais bien ce qu'un pétard venait foutre dans cette phrase moi...

Bon Shed'r, "qui envoie bien" c'est quoi pour toi? ;p

On ne répond pas "pêchu"!

Old Post Aug-15-2006 09:42 
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

"Péchu", c'est ce qui caractérise la trance: c'est ce qui identifie la "vraie" trance: celle qui est faite pour bouger son corps, pour jumper dans tous les sens, à la PvD d'il y a 2-3 ans encore, la trance c'est pas 5 minutes de breaks par morceau avec une relance toute molle où on s'endort...

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Aug-15-2006 09:46  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [Attention débat 2] Ca veut dire quoi "pêchu" pour vous?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSensation Black 2005 Track ID [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackLeama - "Requiem For A Dream" (Leama's Dream Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:33.

Forum Rules: