|
| quote: | Originally posted by >>FK
vet inte vem du är eller varför din hemsida ser ut som Airbase's men det är inte bara du som kommer hit bara för att hora sig så det behöver du inte oroa dig för. |
Tack för den du!!!
Både airbase o jag kör ett bloggskript som heter wordpress. De flesta bloggar bygger på det. Sen att vi båda råkade välja samma skin kan varken han eller jag rå för.
Jag har hållt till här i 2 år till och från. Sen så har jag inte alltid tid till att föra diskussioner, men jag låter de som blivit mina vänner här få veta vad som pågår i mitt liv iaf. Men som sagt tack för att du bryr dig så mycket :-P
___________________
http://nyman.stabilt.se
http://www.myspace.com/andersnyman
Last edited by Snakebyte on Mar-22-2006 at 15:37
|