Registered: Oct 2000
Trance is iedereen zijn favo muziek, maar welke muziek vind je nou helemaal niks.
Persoonlijk kan ik niet tegen rap muziek. Als ik die mongolen in hun veel te grote kleding en rare petjes zie lopen en dan nog dat gelul op de achtergrond van mother****** bitch enz enz. denk ik echt wat een sukkels zijn die gasten.
maar ja dat zullen ze vast wel ook over ons zeggen.
Apr-26-2001 14:34
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
Rock vind ik helemaal niks, en dan bedoel ik eigenlijk Metal, in andere woorden lawaai en geschreeuw
Ik als echte TA, wilde eigenlijk alles aanklikken, maar dat kan helaas niet. Daarom toch maar gekozen voor de Brit-pop.
grtz,
TNG
Apr-26-2001 14:39
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Rock.. metal sluts.. altos whatever.. niet mijn pakkie an
Rap.. over het algemeen zelf ingenomen en verlagende texten .. uiteraard moeten we niet het "coole" schelden weglaten..
R&B ach ja.. als er een mooi meisje voor me danst vind ik het allang goed.. dan kan ik eventueel wel 10 minuten w8en voordat ik weer naar de trance zaal ren
Britpop.. mooi meidje hoor muziek ach ja..
En klassiek kan ook mooi zijn kijk maar naar carmina burthana en check dan de (illegale) trance/techno remix
Toch heb ik mooi voor metal gekozen (mede dankzij metallica de honden die begonnen met napster te sueen)
Als ik ergens een hekel aan heb is het wel HEAVY METAL!!
Wat een bagger muziek is dat zeg.En niet alleen dat...Die figuren die ernaar luisteren OMFG.Je kan echt zien dat hun van die shit houden.vieze ongewassen lange jassen.ongeschoren kop,haar niet gewassen.gaten in hun schoenen,gewoon vette HIPPIES dus.Gadver.
GREETZ!!
Apr-26-2001 15:53
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Sorry jongens, maar voor mijn trancetijd, zo'n 4 maanden geleden was ik een echt rockfanaatje. heb alles van Metallica, Offspring noem maar op. Metallica moet helemaal opt@%$^*ten nu ze dat geintje met Napster hebben uitgehaald. Maar nu leef ik voor trance ik heb me leven verbeterd jongens. Vergeven jullie het me?
Hehe mzzl
Apr-26-2001 16:54
Bellie
Techno ofcourse!
Registered: Oct 2000
je hebt toch wel die vieze ouwe verotte kleren weggetyfed he (want die had je zeker!!!! )
GREETZ!!
Apr-26-2001 17:08
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Nee ik ben niet zo gek dat ik er in het zwart bij ging lopen enzo, heb ook geen lang haar, ben ook niet aan de drugs, ben een keurige jongen die op het VWO zit die iets nodig had waar ie zijn agressie kwijt kon en ja dat was rock. Het begon met Selfesteem van Offspring en het is een beetje uit de hand gelopen. Maar ja
Mzzl
Apr-26-2001 17:24
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Ik ben ook bepaald geen Rock-fan...Meestal is het echt gewoon HERRIE...heeeel af en toe zijn er wel goede rock-liedjes...maar da komt zelden voor...
Die Britney-achtige zooi is allemaal ongeveer hetzelfde en klassiek is ook nie veel...
Maar, Rock is het ergste en dat is dus ook maar mijn keuze...
Originally posted by Dj Lex Nee ik ben niet zo gek dat ik er in het zwart bij ging lopen enzo, heb ook geen lang haar, ben ook niet aan de drugs, ben een keurige jongen die op het VWO zit die iets nodig had waar ie zijn agressie kwijt kon en ja dat was rock. Het begon met Selfesteem van Offspring en het is een beetje uit de hand gelopen. Maar ja
Mzzl
maar uiteindelijk is ie goed terechtgekomen !!!
Apr-26-2001 19:06
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Eeeehh...sorry, ik wil niet zeuren, maar volgens mij is Britney Spears GEEN Britpop...
Apr-26-2001 20:44
cyberia
born trancEaddict
Re: Zwaar kut!
quote:
Originally posted by Bellie Als ik ergens een hekel aan heb is het wel HEAVY METAL!!
Wat een bagger muziek is dat zeg.En niet alleen dat...Die figuren die ernaar luisteren OMFG.Je kan echt zien dat hun van die shit houden.vieze ongewassen lange jassen.ongeschoren kop,haar niet gewassen.gaten in hun schoenen,gewoon vette HIPPIES dus.Gadver.
GREETZ!!
Yep yep ,dat vind ik er ook over!