Originally posted by kolkiewolkie wanneer weer es een thread over trance?
HIER JONG EEN THREAD OVER TRANCE......ALST JE BLIEFT........tieten hey............VUL HEM MAAR MET WAT JE OP JE KERFSTOK HEBT OVER TRANCE......KOMOP MET DIE INITIATIEVEN......NIET VRAGEN MAAR DOEN!
triest maar misschien een aanleiding tot betere treads...want dat willen jullie toch.........ga je gang maar eens.......kijken of hij vol komt....tsss
Jan-23-2002 13:48
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Re: Trance
quote:
Originally posted by New Wave
HIER JONG EEN THREAD OVER TRANCE......ALST JE BLIEFT........tieten hey............VUL HEM MAAR MET WAT JE OP JE KERFSTOK HEBT OVER TRANCE......KOMOP MET DIE INITIATIEVEN......NIET VRAGEN MAAR DOEN!
triest maar misschien een aanleiding tot betere treads...want dat willen jullie toch.........ga je gang maar eens.......kijken of hij vol komt....tsss
Flikker op man, iedereen zit nu te zeiken dat ze serieuze treads willen...heb je de kans......NIETS!!! noem je mij grote jongen......sukkel, maak er zelf dan wat van.....TJEZZZZZZ
Mijn initiatief heeft geen zin, niemand houd van techno.....trance treads kan ik niet verzinnen, jullie wel......als je het niet doet en toch loopt te zeiken, DAN BEN JE PAS EEN GROTE JONGEN, OMDAT JE LOOPT TE ZEIKEN MAAR NIETS ONDERNEEMT.
FUCK YOU!!!!!!!
Jan-23-2002 14:08
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
Re: Re: Re: Trance
quote:
Originally posted by New Wave niemand houd van techno.....trance treads kan ik niet verzinnen, jullie wel......
nou das ook niet helemaal waar, laatst was hier een thread over techno waar veel op werd gereageerd en ook bellie heeft nu nog steeds een poll lopen over techno in de poll sectie waar veel op gereageerd is..
en ik ben het wel redelijk met je eens maar om een thread te maken 9zonder echt onderwerp) en dan te zeggen van: zeg maar wat nuttigs is ook niet echt de beste manier om je punt duidelijk te maken!!
Originally posted by TimeportE
nou das ook niet helemaal waar, laatst was hier een thread over techno waar veel op werd gereageerd en ook bellie heeft nu nog steeds een poll lopen over techno in de poll sectie waar veel op gereageerd is..
en ik ben het wel redelijk met je eens maar om een thread te maken 9zonder echt onderwerp) en dan te zeggen van: zeg maar wat nuttigs is ook niet echt de beste manier om je punt duidelijk te maken!!
Klopt, heb ik ook in mijn eerste post gezet "triest maar...."
Ik las die tread van Donna, ze heeft gelijk, 100% mee eens.....iedereen is het er mee eens maar als je gaat zeuren probeer er dan zelf ook wat van te maken......en als niemand dat doet......dan ga ik deze trieste dingen doen omdat ik me daar aan erger.......
Ik heb ook treads gemaakt over techno...zijn er niet veel.....maargoed, kleine inbreng is niet slecht.....
Ik ben benieuwd wat de mensen verzinnen......zelf denk ik zelf ook mee......
we gaan zien of er verandering in komt.......
groeten
Jan-23-2002 14:23
Gekhous
Supreme tranceaddict
ik wil een pinguin met champignonnen room saus
Jan-23-2002 14:31
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Heeeeeej chill is ffies waveje
Tis niet dat ik alles en iedereen aanval ofzo,maar ik mis t gewoon dat als je er ff voor gaat zitten om te forummen,alleen maar lose zinnetjes leest,dat vind ik gewoon heel erg jammer.
Ik weet dat er hier zat mensen zitten met een goede inbreng,en ik zou ook beslist de slappe humor en replies niet willen missen,maar er wordt op het moment helemaal nergens meer over nagedacht of gereplied,das gewoon mn hele punt.
Of wil jij soms ook een kusje??!!
Jan-23-2002 14:31
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
Re: Re: Re: Trance
quote:
Originally posted by New Wave
Flikker op man, iedereen zit nu te zeiken dat ze serieuze treads willen...
het gaat er niet zozeer om dat er veel meer (serieuze) threads moeten komen, het zou al een stuk schelen al zouden de serieuze threads die er zijn serieus/on-topic blijven. Vond die dj-thread van Miss P wel een goed voorbeeld.. maar toen gaf je het ook zelf al aan dat het een beetje de verkeerde kant op ging.
Maar even voor alle duideljikheid, niemand wil iemand hier weghebben... kom op, ik loop altijd met jou en Optimus te lullen over IRC enzo. het gaat er alleen om dat iedereen er een beetje op let dat wat hij post niet teveel afwijkt van de oorspronkelijke thread. tuurlijk een grapje is leuk maar, zoals donna al zei, het is nu bijna onmogelijk om iets serieus te bespreken op het forum.
dat zou al een grote verbetering zijn!
Jan-23-2002 14:34
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Neuu ik hoef geen kusje gheghe
Ik snap wat iedereen wil, misschien was mijn reactie wel een beetje te.
Snap niet dat iedereen dan wel zegt "ejh jaaaaa wanneer komt er weer een tread over trance?".......dat was voor mij effe de druppel...kolkiewolkie...no hard feelings to him........maarja, DOE dan je best en ga der voor.......
Jan-23-2002 14:41
eXos
The Delight
Hallo, ik ben nieuw hier en ik wil hier dan ff kwijt wat ik nu over TRANCE denk.
Door omstandigheden (teveel gevreten) kan ik niet meer uitleggen wat ik van trance vind. Maar trance is wel mijn favo muziek op dit moment.
En ik vind dat dit een trance forum is en geen Techno forum. Dan kan ik net zogoed m'n nieuwste CD van Frans Bouwer hier gaan promoten, want dat is het zelfde verschil wat jullie tussen Trance en techno zien...
jaha...
Knuppels
Jan-23-2002 15:15
John
In Praise Of The Sun
Registered: Sep 2001
op zich ben ik het wel met new wave eens...velen zitten te zeiken over vroeger en dat het toen zoveel beter was en dat de threads toen zo leuk waren, maar ja.. doen we allemaal zelf we hebben zelf in de hand wat voor threads er zijn toch?
of mag ik hier als (nog steeds) newbie geen mening over hebben? :P