Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ID&T
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Xilver
wat nou?

Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.

Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis )
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor

en uiteindelijk gaan ni ze want het is
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel een stomme dresscode
ofwel mogen ze ni van mammie
ofwel hebben ze examens
soit, altijd een excuus en nooit tevreden

PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he

maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...

m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN

peace n love xxx \o/

Old Post Apr-07-2006 09:21  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
christina

Registered: Jan 2006
quote:
Originally posted by FredNova
Wel hier zitten toch sommige klein kinderen tussen he.

Je zou de volledige line-up eens moeten zien (volgende week zal die wel online komen).
Het staat vol met grote namen, de toppers uit elk genre zullen er staan. Kosten noch moeite zijn gespaard. Hier werken meer dan 10 mensen dag en nacht aan (sommigen zelfs gratis )
En denk je dat 'men' dan tevreden is? nog niet hoor

ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens

PAS OP: dit is algemeen (en op alle forums zo) en ik val hier niemand persoonlijk mee aan he

maar eens TL2006 voorbij is zal het moeilijk zijn nog eengrotere line-up op te stellen...

m.a.w.: HET ZAL NOOIT MEER GOED ZIJN

peace n love xxx \o/

eeh manneke, ni veralgemenen he van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen...

Old Post Apr-07-2006 09:27  Belgium
Click Here to See the Profile for christina Click here to Send christina a Private Message Add christina to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova

quote:
Originally posted by christina
eeh manneke, ni veralgemenen he van de moment da ik mijn centjes heb, ga ik mijn ticket halen...

ik zei 'sommigen'

en gelukkig is dat nog altijd een kleine minderheid

Old Post Apr-07-2006 09:29  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
ofwel te duur
ofwel te ver
ofwel hebben ze examens

Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.

Tomorrowland is totnutoe héél goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.

En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...

Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit hé

Old Post Apr-07-2006 09:32  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by Synthesia
Volgende week komt de presite online en maken we tevens de volledige line up bekend. De programmatie zal er echt super uitzien, al zeggen we het zelf!

mm, kheb weer tgevoel dat die lineup weer veel te goed gaat zijn om dat voorbij te laten gaan (net zoals vorig jaar trouwens)

Old Post Apr-07-2006 09:36  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ Sid Click here to Send DJ Sid a Private Message Add DJ Sid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Push2005
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur... Ik zou eens willen zien hoeveel netto winst ze per tiket per persoon eruithalen; dat is wellicht best nog veel.

Tleven is duur eh, niet alleen Id&t. Ga naar de cinema, ga naar een club, koop een ticket voor Rock Werchter, drink een pintje. Tis allemaal duur. De kosten voor Tenten, terreinen, veiligheid, personeel, artiesten, licht geluid zullen ongetwijfeld heel hoog zijn.
Enja welk bedrijf wil er nu geen winst maken?

Old Post Apr-07-2006 09:51  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Synthesia
Tranzy States of Mind

Registered: Jun 2005

K'geef Gert gelijk, kijk maar eens naar de prijzen van Global Gathering in Engeland om maar 1 voorbeeld te noemen, ok het is een 2-daags festival maar dan nog, komt uit op iets van een 90EUR per dag.

Ik vind dat we hier in Belgie eigenlijk rotverwend zijn qua prijzen in het uitgaansleven, 10EUR maximum entreegelden in discotheken (en uitzonderlijk eens 15EUR), meestal iets tussen de 5 en de 7 EUR. Dat terwijl onze discotheken qua inrichting, bereikbaarheid, faciliteiten (parking, etc.) en zo zeker niet moeten onderdoen voor veel duurdere discotheken in het buitenland, integendeel zelfs!

Old Post Apr-07-2006 10:06 
Click Here to See the Profile for Synthesia Click here to Send Synthesia a Private Message Add Synthesia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Soley84
tranceaddict in training

Registered: Apr 2006

quote:
Je mag zeggen wat je wilt Fred; maar Id&t is ALTIJD te duur

Tomorrowland is totnutoe héél goed qua line-up enzo; maar ik ben de algemene mentaliteit van ID&T nogal grondig beu; met als klap op de vuurpijl een Sensation laten uitverkopen ZONDER de lineup bekend te maken. Maar dan heb ik het vooral op de Noorderburen en (nog) niet op de Belgische dochter.

En ID&T heeft ook best wel zijn gebreken; zie maar de organisatie van Tomorrowland vorig jaar, dat was niet om over naar huis te schrijven...

Ondanks dat zei ik er wel bij: Ga maar je tickets halen want het ziet er de moeite wel uit hé

1. Kwaliteit kost nu éénmaal geld. Als zo'n kwalitatief festival al duur is, waarom begint ge dan ni es over die 5 € die op gewoon fuiven worden gevraagd???

2. Algemene mentaliteit van ID&T???? Da's de algemene mentaliteit van de Nederlandse partyfreaks, en die is nog net een beetje gezelliger als die van hier. Als hun da lukt om een massa-event te laten uitverkopen zonder dat er al een line-up bekend is, zegt toch meer dan genoeg over de andere edities? De meeste bezoekers zijn personen die ieder jaar terugkeren

3. Ni teveel overdrijven hé, ok was lang wachten aan den inkom en om bonnen te krijgen. Verder waren er nog technische probleemkes in't begin aan de Blackholetent. Ma voor de rest, prachtige aankleding, geweldige sfeer, perfecte locatie, kortom: dikke pluim voor ID&T!!! buiten die 3 kleinigheden was het gewoon 1 geweldig feest!!!

4. Ondanks dat..... ---> we hebben ne nieuwe Jezus Christus !!!

Old Post Apr-07-2006 10:17  Belgium
Click Here to See the Profile for Soley84 Click here to Send Soley84 a Private Message Add Soley84 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova

quote:

je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen

vraag + aanbod => prijs

tomorrowland was de eerste keer bij ons, in NL zijn ze er al jaren mee bezig, normaal dat het hier nog niet 100% vlot loopt
ben je al op mysteryland of dance valley geweest? dat is ook niet zo sinds de eerste editie hoor

stel u eens een wereld voor zonder id&t... we zouden nogal op onze kin mogen kloppen

Old Post Apr-07-2006 10:21  Belgium
Push2005
Sidechain'd

Registered: Oct 2004

quote:
je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen

Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...

Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...

En neem nu Sensation België; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet één grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is wél kostelijker

Old Post Apr-07-2006 10:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Push2005 Click here to Send Push2005 a Private Message Add Push2005 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

quote:
Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...

ja, maar die winst moet dienen om de verliezen van hun andere projecten te financieren.

Old Post Apr-07-2006 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

Welcome to TA.

En Push, gij moet u eerste stapkes in de reële wereld nog zetten precies.
Ge hebt geen idee hoeveel het kost, dus stopt erover.

Old Post Apr-07-2006 10:54  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > ID&T
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID this house track! [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImpact vs. Cor Fijneman - "No Way Out" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:17.

Forum Rules: