|
| quote: | Originally posted by FredNova
je hebt geen idee wat dat domein kost, geen idee hoeveel geld er aan djs gegeven wordt, geen idee wat de tenten kosten, geen idee wat het licht en geluid kost... dus hoe kan je iets weten over winst?
ik kan u vertellen dat er helemaal geen grote winst gemaakt wordt
trouwens het geld uit vorige events wordt in de nieuwe geinvesteerd, anders kan je niets opbouwen
|
Als ik aan trance energy bvb zie dat de elektriciteitsrekening 30.000 euro bedraagt; da is amper een euro per persoon, dan houden ze daar wel veel aan over. Alle dj's samen kosten natuurlijk meer dan 30.000 euro... Maar al die factoren samengerekend (dj's, electriciteit, security, zaal, reinigingskosten) dan kom je nog niet eens aan de volle 40 euro. Plus ze worden enorm gesponsord... Wees er maar zeker van dat er bij Trance Energy enorm veel geld in hun eigen zak is gestoken...
Nuja, het is een bedrijf; winst maken is uiteraard toegelaten; maar je moet bij mij niet afkomen dat ze amper iets overhouden...
En neem nu Sensation België; het sportpaleis is een enorm oud gebouw da is vrij 'doenbaar' om af te huren; en er komen slechts 6 dj's ofzo. Ge moet me absoluut nie vertellen dat Sensation White niet één grote geldmolen is voor henzelf.
Tomorrowland is wél kostelijker
|