Welke verboden middelen worden toegelaten op een party?
Feb-02-2002 10:55
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Zolang ze nix vinden: ALLES!!!
Maar "legaal" wat meenemen naar binnen. Sja, dan houdt het al snel op bij wietjes.
Feb-02-2002 11:03
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Eerder mocht je wiet wel gewoon meenemen ja.
Dus ik dacht in Herenveen dat hoef ik niet te verstoppen, maare het werd wel afgepakt! Beetje kinderachtig ofnie? dus voortaan ook maar in de binnenzak.
Oja ik heb ook (hele vage) geruchten gehoord dat ze wel eens met honden kunnen gaan zoeken, dat word leuk.
Iemand misschien een ideetje hoe we dat op gaan lossen? Ja ik heb ook wel een ideetje maar dat feestje gaat mooi niet door.(condoom in reet...)
Feb-02-2002 11:15
Kartikeya
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
haha lol
hahaha lol....dat condoom in je hol plan is niet echt prettig
maar ik snap niet echt waarom ze moeilijk doen?!? aangezien 80% op zo'n feest middeltjes gebruikt...
zijn die herbal ecstacy dingen ook verboden? zou wel heel para zijn...
want dat schijnt gekeurd te zijn door de Wet van Waren
Feb-02-2002 11:27
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Ja misschien mogen die herbals wel, maar als je binnenkomt met een zakje met capsules( eufhedra ofzoiets..)en je verteld gewoon dat er kruiden inzitten, dan lachen ze je natuurlijk vierkant uit en gooien het toch weg.
Feb-02-2002 11:40
Kartikeya
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
smokkel
wat vinden jullie beste manier om je pillen naar binne te smokkelen eigenlijk?
ikzelf plak het altijd onder me rits...
Feb-02-2002 13:13
M5
FREAK
Registered: Oct 2000
Re: haha lol
quote:
Originally posted by Kartikeya
maar ik snap niet echt waarom ze moeilijk doen?!? aangezien 80% op zo'n feest middeltjes gebruikt...
is dit ook bewezen? of zuig je dit zomaar ff uit je duim??
Feb-02-2002 13:32
T.H.C.
Supreme tranceaddict
ja als je tape hebt ja anders in de onderbroekof bij boxershort kan je het zakje onder het elastiek klemmen, achter de riem, in sok, en ik heb een heel klein binnenzakje waar je nauwlijks een vinger in krijgt daar doe ik meestal wat wiet in.
Maar ik vind ook weer niet dat omdat veel mensen(wtf maakt het percentage nou uit!!) het doen het maar legaal moet worden, een betere reden zou zijn om het beter te kunnen reguleren en contoleren wat er in zit.
Maar dat zie ik niet zo snel gebeuren in europa...
Feb-02-2002 13:39
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
ghegehgehe niet te geloven whehehe........neem kisten...prop het vol en doe gewoon relaxed.......kisten aan en uit trekken duurt voor die gasten veel te lang gheghe......dan hou je de boel op.........ennuh heb je die gasten wel eens echt 'GOED' zien fouileren?
NOG NOOI!......dus doe het in je schoenen en verder no problemo
beetje voelen onder de mouwen, beetje handen langs de broeken......steltgeen kut voor...........honden inzetten?.....gheghe gaat lekker denk ik......die worden helemaal gek van al die geuren......en als die beveiliging drugs heeft aangeraakt van 200 man....dan ruikt die hond niet anders dan verbode stuff...........ennuih ze proppen al dat spul in contaners.....denk dat die honden daar eerder in willen springen dan aan het condoompje in je ass ruiken
latol
Feb-02-2002 13:52
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
haha New Wave, jij snapt hem!!
Vorige keer op Qlimax hadden we wat herbals 8Euphedra) mee, en di mochten gewooon mee naar binnen, als de verpakiking maar dicht was! dus wijj op TE in H'veen gewoon die zakjes in dehand gehouden, worden ze wel in beslag genomen, door 1 of andere grote stoere beveiliging gast die niet eens wilde horen dat het bij Qlimax (Q-dance dus lijkt me logic°sch dat ze hetzelfde beleid voeren als ID&T) wel mocht!
maar goed we hadden nog zat andere dingen bij ons....... gewoon in schoen idd. (liefst in de sok kleine moeite, toch lullig als ze even vragen je schoen uit te doen )
Feb-02-2002 14:20
Opti
tranceaddict in jail
maak rolletjes endan gooi je ze in je sok
ENNee...
HERBAL XTC SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Feb-02-2002 15:23
New Wave
We are all a number......
lekker al die pillen die blijven plakken aan je tenenkaas.......pilletej met franse taste..whehehe
Inderdaad, niet moelijk doen om een schuilplaats te zoeken........doe gewoon niet in de zak.....in je mouwen of in je kraag............................gewoon bij je derde been proppen of in je schoen.............