Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002
Exclamation Toutes les prochaines soirées en France et en Europe

France

Juin
02.06.06 DJ Tatana @ Monte Cristo 2 - Les Fins (Doubs, 25) infos
03.06.06 Roger Sanchez @ Le Redlight - Paris infos
04.06.06 Misstress Barbara @ Villa Garden - Toulouse
10.06.06 Dave Seaman @ Le Redlight - Paris TBC
21.06.06 Fête de la Musique avec le BPM Club @ Parc des Expositions (Hall A) - Pau
23.06.06 Closing INOX: Radio SoulWax with 2 Many DJ's (live & DJ set) @ Inox Electronic Club - Toulouse
24.06.06 Paul Oakenfold @ Le Redlight - Paris TBC

Juillet
07.07.06 Deeper and Deeper pres. Gabriel & Dresden @ Les Bains Douches - Paris infos
07.07.06 Paul van Dyk back in Paris @ Queen Club - Paris more infos
13.07.06 Sasha @ Le Palais - Cannes TBC
14.07.06 Sasha @ Daytona Club - Montpellier
14.07.06 Deep Dish "George is On" Tour @ Queen Club - Paris more infos soon

Septembre
16.09.06 Opening INOX: Roger Sanchez @ Inox Electronic Club - Toulouse

Novembre
18.11.06 Emotion 3 @ Palais Beau Bourg - Blotzheim infos & infos

Europe

Juin
02.06.06 Dave Seaman presents Renaissance: The Masters Series 7 @ Café d'Anvers - Antwerpen/Anvers (BE)
03.06.06 In Search of Sunrise 5 Celebration Party @ Heineken Music Hall - Amsterdam (NL)
04.06.06 M.I.K.E. presents "The Perfect Blend" Album Laund Party @ Illusion - Lier (BE) infos
04.06.06 Kick-Off Party Armada Ibiza @ Milky Way (Melkweg) - Amsterdam (NL) infos
04.06.06 Pete Tong @ Versuz - Hasselt (BE) infos
09.06.06 B-Parade (aka Berlin Dance Parade) @ Berlin (DE) more infos soon
10.06.06 The Hype: Airwave (hybrid set) & Criss Source @ Illusion - Lier (BE) more infos soon
10.06.06 Tiësto @ Open Air "Nature Challenge" Concert - Rotterdam (NL)
16.06.06 Armin van Buuren @ Pacha - Barcelona (ES)
16.06.06 Free Festival @ Atlantisstrand - Almere (NL) more infos soon
16.06.06 In Search of Sunrise 5 Celebration Party @ Carling Academy Brixton - London (UK)
17.06.06 United In Trance (v4.0): M.I.K.E., Kyau vs. Albert, Will Holland & Jonas Steur @ Asta - Den Haag (NL)
17.06.06 Defqon 1 Festival @ Almere Strand - Almere (NL) infos
17.06.06 In Search of Sunrise 5 Celebration Party @ Carling Academy Brixton - London (UK)
23.06.06 James Zabiela @ D!Club - Lausanne (CH)
24.06.06 Ruhr in Love @ Olgapark, Osterfeld - Oberhausen (DE) infos
24.06.06 Armin van Buuren + Brian Cross @ Fabrik - Madrid (ES)

Juillet
01.07.06 Sensation White @ Amsterdam RAI - Amsterdam (NL) more infos soon
01.07.06 Creamfields Poland 2006 @ Airport Szymanow, Breslau - Wroclaw (PL) more infos soon
06.07.06 Tiesto In Concert w/ Abel Ramos, Frank T.R.A.X., Brian Cross & Fernando Ballesteros @ Madrid Electronic Festival - Madrid (ES) TBC
07.07.06 BETA Party V3 w/ Airwave, Jonas Steur & more... @ Rector - Gent (BE) infos
08.07.06 Sensation Black @ Amsterdam RAI - Amsterdam (NL) infos
13-15.07.06 Bilbao Live Festival @ Parque de Kobetamendi - Bilbao (ES) infos
14-15.07.06 Dance Valley 2006 @ Spaarnwoude - Amsterdam (NL) infos
14.07.06 The Love From Above w/ Paul van Dyk, Sander Kleinenberg, Giuseppe Ottaviani, Moguai, Rene Vaitl & Steve Porter @ Columbiahallen - Berlin (DE) more infos soon
15.07.06 Love Parade 2006 : The Love is Back @ Berlin (DE) infos
Note: vote for Tranceaddict.com and Trance.nu floats at the Love Parade Germany 2006 on the website: loveparade.net !!!
15.07.06 Lovebase (Official Love Parade Afterparty) @ Kulturbrauerei - Berlin (DE)
15.07.06 Sensation White @ Veltins Arena - Gelsenkirchen (DE) infos
15.07-26.08.06 KaZantip: The Ultimate Beach Party in Crimea @ beach near Simferopol (UA - Ukraine) more infos soon
21-23.07.06 Sunrise Festival @ Kolobrzeg (PL) more infos soon
27.07.06 Tiësto: 4hr ISOS 5 Set @ Suikerrock, Grote Markt - Tienen (BE) infos
28-29.07.06 Global Gathering 2006 @ Long Marston Airfield - near Stratford upon Avon (UK) infos
29-30.07.06 Tomorrowland 2006 @ Recreatiedomein De Schorre - Boom (BE) more infos soon

Août
04-06.08.06 Nature One @ Raketenbasis Pydna - Kastellaun (DE) more infos soon
05.08.06 Intuition Summer Event @ Bloomingdale - Bloemendaal aan Zee (NL)
10.08.06 Hernan Cattaneo @ La Terraza, Barcelona (ES)
12.08.06 Street Parade 2006 @ Zürich (CH) more infos soon
12.08.06 Energy '06 @ Maag EventHall - Zürich (CH) infos
12.08.06 Creamfields Spain 2006 @ Playa de Villaricos, Cuevas del Almanzora - Almeria (ES) infos
26.08.06 Creamfields UK 2006 @ Daresbury Estate (close to the A56) - Halton (UK) more infos soon
26.08.06 South West Four Festival 2006 @ Clapham Common - London/SW4 (UK)
28.08.06 Mystery Land 2006 @ Floriadeterrein - Haarlemmermeer (NL) more infos soon

Octobre
21.10.06 I Love Techno @ Flanders Expo - Ghent (BE) more infos soon (one day...)

Novembre
11.11.06 Armin Only @ Ahoy' - Rotterdam! (NL) more infos soon (one day...)

Last edited by maxxyme on Jun-02-2006 at 09:46

Old Post May-16-2006 14:10  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quand meme je reviens sur la date de Sasha au Daytona de Montpellier car cela me parait FORT étonnant
ca serais pas plutot Sasha Funke qui serait prévu ? C'est plus le style de la boite (electro) et il a deja jouer la bas, et franchement ca m'etonnerais que Sasha vienne se perdre dans cette boite

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post May-17-2006 04:08  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by Nightflowers

franchement ca m'etonnerais que Sasha vienne se perdre dans cette boite

N'oublions pas qu'il est à Cannes la veille. D'où peut être la "rumeur"

Old Post May-17-2006 06:00 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by Nightflowers

quand meme je reviens sur la date de Sasha au Daytona de Montpellier car cela me parait FORT étonnant
ca serais pas plutot Sasha Funke qui serait prévu ? C'est plus le style de la boite (electro) et il a deja jouer la bas, et franchement ca m'etonnerais que Sasha vienne se perdre dans cette boite

c'est relayé dans onlyfordj's mag du mois en page 7 Je ne pense pas que ce soit un fake car en regardant l'agenda de la boîte on voit que c'est hyper tendance elektro et ils font même venir des mecs de Cocoon.

Sinon le mythique Txitxarro près de la frontière en espagne fête son 30ème anniversaire !!!
En spécial Guest Marcel Woods et Christian Varela

http://www.txitxarro.com/aniversario/aniversario.html#

Last edited by _ Andy _ on May-17-2006 at 07:57

Old Post May-17-2006 07:46  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Switcher
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2006

Incroyable, le Daytona est certainement la boite la moins connu sur Montpellier.

En ce moment on en entend parler parce que RTS fait une soirée le 19 je crois pour élir le DJ qui mixera pour la fête de la musique. Esperons que JOJO Garraud reviendra mettre le feu!!!

AMNESIA ADDICT

Old Post May-17-2006 08:25  France
Click Here to See the Profile for Switcher Click here to Send Switcher a Private Message Visit Switcher's homepage! Add Switcher to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002

Ce serait bien Sasha

Attente confirmation sur site

Old Post May-18-2006 13:34  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Dave Seaman presents Renaissance: The Masters Series 7

Friday 02-06-06
DJs: Dave Seaman, Miss Nine, Sem Sonic

Pt etre l'occas d'y aller avant de quitter la ville d'Anvers, qui sait...

Old Post May-18-2006 19:09 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Maxx, dis nous, Cattaneo c'était comment??

Old Post May-21-2006 10:17 
anne348
.

Un peu plus d'infos sur la soirée du 4 juin à Illusion. 3h de set de MIKE quand meme...

Old Post May-21-2006 14:18 
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by anne348
Maxx, dis nous, Cattaneo c'était comment??

je suis vraiment désolé de vous dire ça mais....

JE SUIS DEG POUR VOUS.

Parce que franchement... c'était énooooooooorme....

3h de pur son Renaissance, puissant !!!!!

Franchement ? mieux que Sander la semaine passé... en même mieux que Satohi y'a pas très longtemps !!

Voilà, voilà, en plus y'avait plein de fans devant le dj booth, un bon paquet d'étudiants étrangers pour la plupart, qui foutaient la bonne ambiance. J'ai même vu deux gars lui montrer les tshirts de foot de l'Argentine qu'ils avaient fait floquer au nom de "Hernan" (enfin j'ai vu qu'en partie, donc y'avait ptet un "Cattaneo" en dessous du numéro).

A un moment, je suis allé m'exiler dans l'autre salle pour danser tranquillement, je ne voyais Cattaneo que de loin, donc j'ai plus trop suivi ce qu'il se passait devant le dj booth.

En tout cas, moi je vous le dis, la prochaine soirée Renaissance, si c'est un DJ de renom, ne manquez ça sous aucun prétexte !!!

PS: bon par contre... le Redlight ça reste malgré tout une grande cour de récréation...

Old Post May-21-2006 15:15  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Hehe cool. Bah ça m'étonne pas, Cattaneo c'est Cattaneo. M'en fous je finirai bien par le voir cet été quelque part

Bien contente qu'il ait retourné le Redlight en tout cas, ça leur apprend la musique à ces gamins

Old Post May-21-2006 16:12 
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

Franchement Cattaneo, c'etait clair que ca allait etre de la boulette.
Un bon style prog atmospherique..... je ne serai pas parti en WE, je ne l'aurai pas raté!
Tte facon les soiree Renaissance, ca carbure!!!

PS: kleinenberg etait placé sous Renaissance ou rien a voir? j'me souviens plus....

Old Post May-21-2006 17:38  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Toutes les prochaines soirées en France et en Europe
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI feel dumb for not knowing this old tune [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAnton X - Lowis (Da Fresh Remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:17.

Forum Rules: