Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > A State of Trance 2006: Tracklist
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003
A State of Trance 2006: Tracklist

http://www.astralmusic.com/en/cdcat...aseType=%25&dv=

CD1 "On the Beach"
1. Mike Foyle - Shipwrecked (John O'Callaghan vs Mike Foyle Mix)
2. Sunlounger - White Sand (DJ Shah's Original Mix)
3. Leon Bolier feat. Elsa Hill - No Need To Come Back (Vocal Mix)
4. Matthew Dekay - Timeless (Digifruitella Dub)
5. Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix)
6. DJ Shah - Beautiful (Glimpse Of Heaven) (Long Island Dub)
7. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix)
8. Basic Perspective - Small Step To The Other Side (Elevation Remix)
9. Zirenz - Edge Of Space (Whiteroom Remix)
10. Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (The Original Mix/That Other Mix)
11. Incolumis - One With Sanctuary
12. Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)
13. Envio - For You (Outro Edit)

CD2 "In the Club"
1. Arksun - Arisen
2. Fable - Above
3. O'Callaghan & Kearney - Exactly
4. Kyau vs. Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
5. Kuffdam & Plant - Dream Makers (Original Mix)
6. M.I.K.E. - Voices From The Inside (M.I.K.E.'S Progressiva Mix)
7. DJ Govenor - Red Woods
8. Kyau vs. Albert - Kiksu (Original Mix)
9. Hiroyuki Oda - Transmigration
10. Under Sun vs Signum - Captured (Sebastian Brandt Remix)
11. Mannix vs Kaymak - World Gone Mad
12. Stoneface & Terminal - Venus
13. Armin van Buuren - Control Freak (Sander van Doorn Remix)
14. Thomas Bronzwaer - Shadow World (Original Mix)
15. Giuseppe Ottaviani & Marc van Linden - Until Monday
16. Armin van Buuren - Sail

Det har florerat någon påhittad tracklist på forumen, men detta skall då vara den "riktiga".

Och om detta blir årets mix compilation, så utgår jag att Arksun - Arisen blir årets låt!

I alla fall i min bag .

Några andra kommentarer?

Peace,
Anders

PS. Jag frågade på Anjunabeats forum när "Arksun - Arisen" skall releasas, och han svarade själv att det troligtvis blir senare i vår/lagom till sommaren, och då på Armada Music sublabel ASOT - A State of Trance. Så lämpligt . DS.

--
EDIT: Utifrån Armin's senaste nyhetsbrev - de två CD-skivorna har namnen jag lagt till ovan. Se citat i tråden. Vidare: De kommer släppas på iTunes också.

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Last edited by knomaden on Apr-07-2006 at 10:03

Old Post Apr-04-2006 19:10  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

inget emot Armin - själva ASOT är en bra radioshow - men ASOT skivorna har alltid varit besvikande... In Trance We Trust 11 av Phynn är vårens platta för mig

Old Post Apr-04-2006 23:20  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001

årets mixcompilation? verkligen inte
släpps så mycket annat som är mycket intressantare och med en bra mycket mer varierad låtlista.

Old Post Apr-05-2006 14:02  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Håller med om att "Arisen" är grym och jag tycker verkligen om Arskun. Perfekt som intro-låt.

Har inget emot Armin heller, men annars är det mest average ASOT-saker så att säga

Old Post Apr-05-2006 14:19  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Joe Nas
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2005

ser rätt okej ut, men jag fattar inte hur Armin gång på gång själv promotar sig själv med skit låtar som 16. Armin van Buuren - Sail , jävla piss låt skulle tagit Carl B's mix istället

Old Post Apr-05-2006 14:20  Sweden
Click Here to See the Profile for Joe Nas Click here to Send Joe Nas a Private Message Add Joe Nas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Tycker dock inte att någon av remixarna till den låten var något vidare, låten i sig är också inget särskillt bra.

Nya Envio ser rätt bra ut måste jag säga, vill gärna höra den för jag har tyckt hans andra släpp.

Old Post Apr-05-2006 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Rebel9: Well, det var liksom inte min värdering, det var kanske utan kontext givet från min sida ett litet småtrött antagande. Avs. förutsägbarhet. Jag tycker faktiskt att själva ASOT-showen börjar tappa stinget, och ser den gärna förbisprungen av sköna grabbarna på tisdagarna, Jono&Tony med Trance Around The World (sitter faktiskt nu och njuter av gamla klassikern Razorfish)/Above&Beyond.

Har för mig att ASOT 2005-CDn blev framröstad som förra årets bästa mix compilation CD någonstans, men mitt minne kan ha svikit mig. Den var iaf nominerad vid WMC IDMA i Miami, men blev där omkörd av PvD POD pt 2.

Så för att vara konsekvent med ovan, jag ser fram emot Anjunabeats 4, helt enkelt. Med nya Oceanlab-släpp och så .

Zoric: Arisen äger, helt klart. Om vi nu skall tjata "årets" hit och dit, så kommer den hålla hela 2006 ut, tror jag.

Nasty: Håller lite med (det är inte en "pisslåt", nyansernas man ), men det är något sound som varit nästan likadant på senaste Armin-only prod's, Serenity/Sail/etc. Påminner om Tiestomixen på Adagio allihop. Låt oss hoppas att det är en kreativ svacka, Armin är fortfarande #1 för mig än så länge. Men det finns "hot" . Armada med sub-labels håller dock fortfarande, som A&R är de tre på Armada fortfarande mycket starka.

"Tyckarklubben signar off"

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Apr-06-2006 05:02  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9

quote:
Originally posted by knomaden

Har för mig att ASOT 2005-CDn blev framröstad som förra årets bästa mix compilation CD någonstans, men mitt minne kan ha svikit mig. Den var iaf nominerad vid WMC IDMA i Miami, men blev där omkörd av PvD POD pt 2.

DJ Tiesto blev framröstad till världens bästa DJ tre gånger i rad trots att han tydligt visat att han inte riktigt kan mixa låtar trots så många år i branschen. Omröstningar är det sista man ska gå på när det gäller musik :-) Det är en tumregel.

Old Post Apr-06-2006 14:22  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mats W
Junior tranceaddict

Rebel9. Det är bra att du visar vart skåpet ska stå, så att alla vet vad som gäller.

Old Post Apr-06-2006 16:52  Sweden
Click Here to See the Profile for Mats W Click here to Send Mats W a Private Message Add Mats W to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Jose Amnesia vs. Shawn Mitiska - My All (Flash Brothers Remix)

Sweeeeet tune! Hörde den första gången idag, helt galen låt!

Old Post Apr-06-2006 17:01  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9

quote:
Originally posted by Mats W
Rebel9. Det är bra att du visar vart skåpet ska stå, så att alla vet vad som gäller.

man kan inte vara nog med tydlig ibland

Old Post Apr-06-2006 17:30  Afghanistan
trancedanne
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

tracklisten kunde vart bättre men ser ändå riktigt nice ut =D blir nog ett köp sedan

Old Post Apr-06-2006 21:34  Sweden
Click Here to See the Profile for trancedanne Click here to Send trancedanne a Private Message Add trancedanne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > A State of Trance 2006: Tracklist
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack id please [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMadonna - Impressive Instant (Deep Dish Samba Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:14.

Forum Rules: