TMF presenteert: Armada Night, vrijdag 28 april, Heineken Music Hall
Armada Night met Armin van Buuren
+ special guests Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil
Tijdens Koninginnenacht vrijdag 28 april aanstaande vindt in de Heineken Music Hall een nieuwe editie van de Armada Night plaats. Naast een 4 uur durende set van headliner Armin van Buuren zullen ook Markus Schulz, Matthew Dekay en Perry O’Neil achter de draaitafels te zien zijn. De avond is bovendien de officiële release party van de nieuwe Armin van Buuren A State Of Trance 2006 compilatie CD die half april uitkomt....
Vrijdag 28 april 2006
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: € 32,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur – einde 07.00 uur
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Mar-02-2006 12:35
Synthesia
Tranzy States of Mind
Registered: Jun 2005
Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor!
Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn
Mar-02-2006 12:37
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by Synthesia
Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor!
Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn
loooooool van wie wist je het
Mar-02-2006 12:38
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Jaja, de goesting is altijd groot, het vervoer ernaartoe meestal onbestaande
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
en uw vervoer, en uw uitgaven, en dan eventueel verblijf (te moe om terug te komen), loopt op he
Mar-02-2006 15:05
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
wat heeft armijn met zijn haar gedaan???
Mar-02-2006 16:35
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by Bertn
wat heeft armijn met zijn haar gedaan???
Volgens mij gewoon een foto uit zijn kindertijd
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Mar-02-2006 16:43
MikeVee
THUNDERDOME
Registered: Mar 2004
De weinige haren die hij nog heeft, heeft ie laten groeien om dan over de kale plekken te kunnen leggen
Mar-02-2006 16:50
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
de line-up is alweer om van te smullen..
maar die afstand zie ik echt niet zitten, zeker niet op een vrijdagavond