Bang! @ Pi Natt til 1.mai party! 18 år house & trance i 2 avd.
Søndag 30.april og natt til 1.mai ruller Bang!videre og vi presenterer igjen et heftig party i 2 avdelinger.
Kimito Lopez og Nicco spiller gnistrende trance i hovedrommet, mens glamour dj's balErik og plumbo tryller frem sommerstemning back 2 back med groovy og sexy house i det andre rommet.
Kimito Lopez har nærmest flyttet inn i studio i det siste og kvalitetslåter blir å finne på labels som Fundamental, Real Deep og Drizzly Recordings.
Sammen med Nicco vil tranceavdelingen denne kvelden bli en både dyp og euforisk opplevelse.
balErik har i det siste spilt sammen med Dana Bergquist i Stockholm, rocka klubber i San Francisco og nå senest i Sofia, Bulgaria. I tillegg kommer spillejobber på flere klubber i hovedstaden.
plumbo har også vært veldig aktiv i Oslo i det siste og hans seneste mixtape ble nylig sendt på Proton Radio.
Gå heller ikke glipp av Bang! 20.mai med Menno de Jong! (NL)
Stedet er PI i Storgata 24 (inngang 1 Way, tidl. Killyrego)
Gå ned hovedkorridoren fra gatenivå. Vi har egen inngang til høyre.
ID: 18 ÅR - 80KR - 22:00 -> 03:00
Mar-28-2006 18:21
Kimito
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Pils og kos!
Apr-06-2006 15:42
freeloop
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg
Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?
Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned
Uansett, pils og kos there is
Apr-06-2006 15:49
itsamemario
Divine Angel
Registered: Jun 2001
kanskje jeg kommer.. men ser nok ut til at jeg skal på keep it tidy-greiene..
Originally posted by freeloop
Fett! Lurer på hva Nicco har i bagen nå som han har solgt alle gooodskivene til meg
Et tips til Bang!-konseptet: Hadde kanskje vært en idè å kjøre "tema-kvelder" som f.eks "uplifting-night", "progressive-night", eller "Tiesto-night", slik at folk har en anelse hva de kommer til?
Tanken slo meg, så måtte bare skrive det ned
Uansett, pils og kos there is
det blir fullt hus og stormende jubel
tidy ..I don't think so
Apr-13-2006 16:25
Kimito
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
quote:
Originally posted by dj_alfi
du skal ikke skjelle meg ut igjen vel? :P
LOL!
Nei det er nesten to år siden, allthough you had it coming back then!
Tidy partyet blir sikkert moro for de som liker unka unka og speedfreaks....hehe
Neia...Valgets kval.. Kan i alle fall garantere at det blir hyggelig med alkohol og musikk på Pi denne kvelden. Uten tvil!
Apr-14-2006 11:15
itsamemario
Divine Angel
Registered: Jun 2001
hehe.. får se hva som skjer... billetten på tidypartyet er jo ikke akkurat billig for en fattig soldat :P