Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland
Question WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan

ik weet dat je er ondertussen al schijtziek van bent geworden van dat huwelijk enzo, maar toch ff een thread erover. Het is morgen al, wat vinden jullie er nou van dat het zo opgeblazen word en dat die pa van maxima niet mag komen?

ik vind het echt de grootste onzin die er is eigenlijk, wat maakt het nou uit wat die gozer in het verleden gedaan zou hebben, het gaat er toch om wat die zegt en wat die nu doet, hij heeft al gezegd dat die er spijt van had dat die ooit minister van landbouw geworden is onder het videla-regime.....

wat vinden jullie ervan, en gaan jullie morgen kijken natuurlijk.....??


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Feb-01-2002 14:30 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Nederlanders zijn hypocriet.
Vanmij had die vader ook wel aanwezig mogen zijn, zullen we eens gaan kijken hoeveel nederlanders ooit fout zijn geweest, screbrenica, daar op indonesië in de oorlog etc...btw wie had nou van dat videla regime gehoord voordat maxima in beeld kwam?


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Feb-01-2002 14:36  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Ik vind dit een hele belangrijke topic......het gaat tenslotte om onze toekomstige dictator en dictatorin........en wat mij betreft...




.....interreseert het me geen ene flikker eigenlijk ........


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Feb-01-2002 14:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict



Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City

moet zeggen dat ik nu wel een keer behoorlijk ziek wordt van dat gezeur over die pa van Maxima. Als Maxima zegt dat die ouwe niks wist van wat er werkelijk gebeurd is vind ik dat je haar moet vertrouwen.

Denk dat ik morgen nog wel fftjes voor de tv ga hangen, al is het dan alleen maar om even die chicks van het zweedse koningshuis te zien, wat zijn dat lekkere wijven zeg!
Wat vinden jullie eigenlijk van die vrouwtjes??

GreetZ RubDub


___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance

Old Post Feb-01-2002 14:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger



Registered: Jan 2001
Location: Holland

Dat ie niet mag komen is idd grote onzin. Maar het is niet zo dat als ie fout is geweest dat je het dan maar moet vergeten... Als ie fout is geweest moet ie gestraft worden daarvoor, maar hem daarom niet naar het huwelijk van z'n dochter te laten komen is natuurlijk geen goede straf.
Ik ga iig wel ff kijken morgenvroeg, denk niet al om 10:00 maar ik wil er toch zeker wel ff wat van zien.

GreetZ, DC


___________________

Old Post Feb-01-2002 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Ik wordt er sceitziek van van dat Maxima gedoe. Wilde er ook thread over openen, maar was het vergeten. Over dat papa Zorrequeta gedoe dat is gewoon oude koeien uit de sloot halen, laat die man ook gewoon genieten.

Ik ga niet kijke vind het allemaal veels te overdreven. Wat doet het kongingshuis nou? Ze presenteren je land, maar mogen nix zeggen voordat het 20 keer gecheckt is, vind het allemaal onzin.


___________________

Old Post Feb-01-2002 14:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
T.H.C.
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2002
Location: Nederland, E'de

haha vertel jij het al die moeders daar maar die al weet ik het hoe lang nix van hun kinderen gehoord hebben omdat ze spoorloos verdwenen, nee ik vind dat ze (als hij er in die tijd vanaf wist dan...)die vent welmogen toelaten hier maar dan wel met een strop om zijn nek achter de gouden koets moeten hangen.

Maar daar heeft maxima natuurlijk geen schuld aan.

enne ik ga morgen misschien wel ff kijken alleen om me kapot te ergeren aan al dat Nederlands kutvolk dat misschien nu al wel staat te wachten met de vlag in de hand, wat een sukkels.

Old Post Feb-01-2002 14:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for T.H.C. Click here to Send T.H.C. a Private Message Add T.H.C. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Oxygen
tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: Venlo, Netherlands

Ik wordt schijtziek van al die onzin over Maxima en waar ze vandaan komt. Het maakt toch geen klote uit wie er nou op die bruiloft komt! Wat haar vader of eventueel die priester(dominee whatever) nou in het verleden gedaan hebben boeit toch voor geen meter. Laat ze het hier in dit land toch lekker uitzoeken en laat die mensen gewoon komen!

Het wordt trouwesn tijd dat die bruiloft wordt gehouden. Ik wordt namelijk helemaal gek van die barbie-bruids-poppen en al die andere shit! M'n vriendin had bijna een oranje-string bij de Hunkemöller gekocht! Scheelde nix...........

Old Post Feb-01-2002 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Oxygen Click here to Send Oxygen a Private Message Add Oxygen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos



Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13

Ik keek gister een special over Willempie..en er kwamen weer allemaal herinneringen boven toen ik een jaar of 6 was ofzo toen was ik verliefd op onze prins en heb ik hem een x een liefdesbrief gestuurd en hoe doe je dat als je klein bent? juist ja: "aan Willem Alexander van Oranje, Den Haag" en dan op de post

maarre....ik vind t geweldig dat ie eindelijk een leuke vrouw heeft gevonden, en ik vind het ook erg jammer voor haar vader dat die er niet bij mag zijn als zijn bloedeigen dochter met een prins trouwt...maar ik laat me er verder niet over uit want daar weet ik het fijne niet van

Verer weet ik niet of ik t ga kijken, ik moet ook nog de stad in enzo maar t is ongetwijfeld prahtig om te zien

net zoals mijn bruiloft, en die van jullie, en van alle andere mensen


___________________
Mayibuye Africa!Viva Mexico - Hasta la Chingada!Malaysia I will be there

Old Post Feb-01-2002 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
moet zeggen dat ik nu wel een keer behoorlijk ziek wordt van dat gezeur over die pa van Maxima. Als Maxima zegt dat die ouwe niks wist van wat er werkelijk gebeurd is vind ik dat je haar moet vertrouwen.

Denk dat ik morgen nog wel fftjes voor de tv ga hangen, al is het dan alleen maar om even die chicks van het zweedse koningshuis te zien, wat zijn dat lekkere wijven zeg!
Wat vinden jullie eigenlijk van die vrouwtjes??

GreetZ RubDub


die jongste prinses uit zweden stond vandaag in de spits ... ...als ik willem alexander was dan had ik het wel geweten bye bye maxima


___________________
Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.

Old Post Feb-01-2002 15:12  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

quote:
Originally posted by magrec


die jongste prinses uit zweden stond vandaag in de spits ... ...als ik willem alexander was dan had ik het wel geweten bye bye maxima


Hehe idd die Victoria, maar die lijdt/leed aan anorexia enso, beetje te dun, maarre dat was wel wat volgens de bladen bij de kapper


___________________

Old Post Feb-01-2002 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen

Wat betreft de Zweedse prinsesjes....:P:P:P:P:P:P
Die zien er echt lekkerrr uit zeg!

Dat hele gezeik rondom het huwelijk vind ik allemaal wel erg overtrokken. Het ene 'schandaal' is nog niet uit het nieuws of het volgende staat alweer klaar. Is eindelijk iedereen weer rustig over maxima's pa, beginnen ze te zeiken over de zogenaamd foute priester
Wat betreft Pa Maxima, laat hem toch gewoon komen. Hij hoeft niet volop in de belangstelling te staan, maar dit vind ik ook nix. Hij mag dan wel fout geweest zijn, maar als minister van lanbouw heb je volgens mij niet gigantisch veel in te brengen. Beetje overdreven vind ik het..
Of ik ga kijken weet ik nog niet, ik moet iig tot een uur of 2 werken. En als het weer een beetje meezit ga ik daarna m'n surfplank maar weer eens uitproberen..


___________________

Old Post Feb-01-2002 15:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > WilleM & Maxima, wat vinden jullie ervan
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktwo requests with one sample (an old trance classic) [2003] [11]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJulia - The Bridge (S.A.D. Hard Trance Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:35.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!