jaja, ik moest om 5:30 al me nest uit......6:30 bij de post......beetje tot 13:30 gelopen......IN DE ZON WOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII, wat was het prachtig weer om post te bestellen......iedereen was van de straat en zat voor die kut TV.....alle vrouwen waren maximuts aan het kijken.......alle heren waren hun auto aan het wassen in de zon........van mier moge het zo blieven.
Latol
___________________
Allemaal gelul!!
Feb-02-2002 13:56
Gekhous
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
Location: Beverwijk, Holland
ik had moeten werken, maar ben ziek, dus een jammer maar helaasje
___________________
I SUCK MONKEYS IN HELL
Feb-02-2002 14:05
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg, kreeg dat uurtje wel uitbetaald (€8 x 150% tel uit je winst).
Feb-02-2002 14:48
TranceFool
Rollin´ Rhythms
Registered: Jan 2001
Location: Rotterdam
quote:
Originally posted by Optimus ik werk van 11-16, vandaag mocht ik lekker om 15 uur al weg, kreeg dat uurtje wel uitbetaald (€8 x 150% tel uit je winst).
8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen??
Originally posted by TranceFool
8 euro per uur, das geen kattepis , wat moe je daarvoor doen??
mensen bellen
werk bij Relatiebeheer van Ben
Feb-02-2002 15:18
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam
Moest net werken van 07.00 tot 13.00, dus ik was vandaag al om 10 voor 6 m'n NEST uit!!!!!!! Maar ik heb net ffe liggen rusten om me een beetje op te laden voor het feest van vanavond :P Tiesto here I come............