|
| quote: | Originally posted by Frenkieee
Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?
Ben zelf 20, maat van me is 18. |
Everybody was 18 volgens mij, misschien 21 hoor, was zelf iig 20 toen ik voor het eerst ging. Het is een andere organisatie zoals magrec al zei, dus ik weet niet wat dat betekent voor het deurbeleid/portiers. Ze deden niet moeilijk verder. Gewoon geen grapjes maken over de nieuwe K3 dvd bij de ingang en dan komt het vast goed
___________________
blaat en nu stampen
|