Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Koris May Promo mix
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Koris
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2003
Koris May Promo mix

http://koris.tranceonline.ch/Koris_May06_Promo_Mix.mp3

avec comme last track un rework inédit de mon amis Sean Tyas d'un morceau que stanyami adore

Retired cheese producer.

Old Post May-01-2006 15:12  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002
Re: Koris May Promo mix

quote:
Originally posted by Koris
un morceau que stanyami adore

Merci Koris, je prends !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-01-2006 15:18  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

eh oh Koris, keski t arrivé ???

55'54 >56'02 y a un titre incrusté qui nique la belle version d'Insigma !!! (Enfin je préfèrerai tjs l'originale.. )

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post May-01-2006 15:36  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

tiens je me disais... ça faisait longtemps...

i'm gonna get it...

Old Post May-01-2006 15:53  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by stanymi
eh oh Koris, keski t arrivé ???

55'54 >56'02 y a un titre incrusté qui nique la belle version d'Insigma !!! (Enfin je préfèrerai tjs l'originale.. )

il est mortel ce rmx je trouve clair que ca vaut pas l'original mais avec le liquid life rmx c terrible je trouve

Retired cheese producer.

Old Post May-01-2006 15:55  Switzerland
Click Here to See the Profile for Koris Click here to Send Koris a Private Message Visit Koris's homepage! Add Koris to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Atton Tray
Kaori Addict !!

Registered: Oct 2003

merci je prends!

Old Post May-01-2006 16:35  Japan
Click Here to See the Profile for Atton Tray Click here to Send Atton Tray a Private Message Add Atton Tray to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Je vais bien sûr écouter même si je trouve qu'il n'y a plus aucune surprise depuis qques temps dans tes sets que tu postes ici. Les sons sont sympa mais c'est d'une banalité monstre. Ca manque de créativité et de personnalité. Mais y'a pire bien sûr . J'espère m'être trompé après écoute.

Sinon: merci koris de poster la prochaîne fois tes "promo mixs" dans CE THREAD.

Last edited by _ Andy _ on May-01-2006 at 17:52

Old Post May-01-2006 16:47  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by _ Andy _
Je vais bien sûr écouter même si je trouve qu'il n'y a plus aucune surprise depuis qques temps dans tes sets que tu postes ici. Les sons sont sympa mais c'est d'une banalité monstre. Ca manque de créativité et de personnalité. Mais y'a pire bien sûr . J'espère m'être trompé après écoute.

Sinon: merci koris de poster la prochaîne fois tes "promo mixs" dans CE THREAD.

les gouts et les couleurs, mais en attendant je te remercie de ta franchise

Mais il est vrai que pour moi trouver 1h de tracks qui me plaise vraiment pour faire un mix tout les mois c'est chose vraiment difficile. Je trouve que la qualité moyenne des tracks qui sortent en trance est médiocre, sur une année il y aura ptetre genre 10-15track MAXIMUM sur lesquels je vais vraiment accrocher. Par exemple pour ce set, j'ai passe 2h non stop à ecouter toutes les news, j'ai pris ce qui me plaisait le plus.

Apres c'est selon les gouts..

Retired cheese producer.

Old Post May-01-2006 17:55  Switzerland
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

Ben mixe plus trance alors ?

Old Post May-01-2006 18:57  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004

quote:
il est mortel ce rmx je trouve clair que ca vaut pas l'original mais avec le liquid life rmx c terrible je trouve

en totu cas moi j'aime bien , je trouve que ca rend le tout bien planant.

Old Post May-01-2006 21:21  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Koris
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by matvei
Ben mixe plus trance alors ?

C'est pas une question de mixer trance ou pas trance, si tu viens m'ecouter en live tu te rends compte que je joue un melange entre la progressive, les breaks, la techno, la house et la trance.

j'adore la trance, j'aimerai tj ca, je dis simplement que j'ai de la peine a trouver des morceaux de qualité

Retired cheese producer.

Old Post May-01-2006 23:40  Switzerland
matvei
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
C'est pas une question de mixer trance ou pas trance, si tu viens m'ecouter en live tu te rends compte que je joue un melange entre la progressive, les breaks, la techno, la house et la trance.

j'adore la trance, j'aimerai tj ca, je dis simplement que j'ai de la peine a trouver des morceaux de qualité

On est d'accord alors

Old Post May-01-2006 23:54  France
Click Here to See the Profile for matvei Click here to Send matvei a Private Message Add matvei to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Koris May Promo mix
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): [1] 2 3 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackProgressive ID from Proton Radio [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackInzite - "Spellbound" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:38.

Forum Rules: