Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ideetjes voor Verbeteringen?
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Thumbs up Ideetjes voor Verbeteringen?

Nu het geflame en gediscusieër wat overgewaaid is, is het misschien een idee om met z'n allen eens te brainstormen over het mogelijke verbeteren van de Holland Sectie?

Er zijn de laatste tijd al zoveel mensen weggegaan, dat het al niet eens meer op 2 handen te tellen is! Dit is toch uiterst zonde!
Die mensen hadden het eerder toch wel naar hun zin?

Je kunt dit een stom idee vinden en dan mag je dt gerust ook even spuiën, want vrijheid van meningsuiting is en must op zo'n forum toch? Vind ik tenminste

Heb je goeie, bruikbare en leuke ideeën, laat ze dan los in deze thread

Een beter forum begint bij jezelf....

Ik heb bewust geen poll bij deze thread gedaan omdat die door bepaalde personen ge-edit zou kunnen worden

Old Post Jan-29-2002 12:37  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

een goed begin zou zijn om de "verantwoordelijke" ppl van het forum aan te spreken om de boel beter te begeleiden.Zou al een hoop schelen.
En diegene die "verantwoordelijk" zijn zouden zichzelf eens opzij kunnen zetten bij sommige onderwerpen en niet meteen een thread closen/editen omdat zij het er niet mee eens zijn. Niet iedereen deelt dezelfde mening en das maar goed ook.

maar goed wie ben ik

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jan-29-2002 12:54 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by DjRV
een goed begin zou zijn om de "verantwoordelijke" ppl van het forum aan te spreken om de boel beter te begeleiden.Zou al een hoop schelen.
En diegene die "verantwoordelijk" zijn zouden zichzelf eens opzij kunnen zetten bij sommige onderwerpen en niet meteen een thread closen/editen omdat zij het er niet mee eens zijn. Niet iedereen deelt dezelfde mening en das maar goed ook.

maar goed wie ben ik

jij bent net als de rest van ons, iemand die recht heeft op een eigen mening, en het recht heeft om deze neer te zetten! niet iedereen (ik inclusief, dat weet je ) is het er altijd mee eens, maar dat hou je toch in een wereld vol mensen met een eigen mening en referentiekader

ik ben het met je eens RV...dat zou inderdaad een begin kunnen zijn

nu het woord aan de rest

Old Post Jan-29-2002 12:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by DjRV

maar goed wie ben ik

Wij closen bijna nooit threads, alleen maar de threads waar het geflame wel weer gebeurt is en er mensen vragen of de thread geclosed kan worden, ik close bijna nooit een thread omdat mij het onderwerp niet aanstaat.

maar goed, een beter forum, ik vind dat er nu teveel gezeikt word als er ook een keer een thread is wat niets met muziek te maken heeft, eerst was er juist geen thread over muziek en daar werd iets over gezegd, helemaal terecht. En nu word opeens elke thread die niks met muziek te maken heeft (of iets waar iedereen aan mee kan doen) gezien als een useless thread, klopt niet helemaal vind ik.

Een tweede ding is de useless posts, dan is er een serieuze thread en dan word er gereageerd met nietszeggende antwoorden waar niemand iets aan heeft, dit moet ook stoppen. af en toe kan wel maar er zijn mensen die er bijna een sport van maken om nutteloze dingen te zeggen.

Ik sta altijd open voor ideeen

Old Post Jan-29-2002 14:15 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

quote:
Originally posted by Blik
Ik sta altijd open voor ideeen

Dat doet me goed Nu hoop ik dat wat meer mensen iets durfen te zeggen!! De thread blijft akelig leeg!

Old Post Jan-29-2002 14:24  Netherlands
The Groove
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Dat doet me goed Nu hoop ik dat wat meer mensen iets durfen te zeggen!! De thread blijft akelig leeg!

Nou geef ons eerst eens een beeld van jou visie!

Old Post Jan-29-2002 14:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Er moeten gewoon regels gemaakt worden die door de mods toegepast moeten worden.

Bijv

-Ga geen tread openen waarbij 2 mensen iets leuks hebben gedaan en waar de rest niets aan heeft, LIKE de tmf chat thread...is 1 dag te zien en dan heb je der niets meer aan......

-IRC threads.....de meeste die op IRC komen zitten hier ook.....dat is dubbel op en dus nutteloos.....maak 1 thread over IRC en maak er een sticky van......die is der dach ik al......maargoed...zet daar dan je leuke slap geouwehoer in......

-Open geen treads die geen informatie bevatten waar we na 2 dagen op uit gekeken zijn.....een thread moet een doel hebben.

-Een thread mag humor bevatten, maar maak er dan 1 thread over en maak er een sticky van ofzo.....

Er moet een beetje structuur in komen.........het is hier 1 grote rotzooi.......

Old Post Jan-29-2002 14:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

okay dan trek ik nu ook eff mijn bek open ..
ik vind dat sommige threads gewoon eerder dichtgegooid moeten worden als het begint met flamen, dat gebeurd volgens mij nu net nie snel genoeg wat kan leiden tot minder prettige dingen..
ook ligt bij iedereen zelf ook een verandwoordelijkheid om je zelf een beetje verandwoordelijk op te stellen en niet ALLEEN maar useless gaat zitten posten, hier kijk ik ZEKER niemand aan (<= serieus bedoeld!).. ik vind gewoon dat soms useless posten wel okeej is maar blijf dan wel zo veel mogelijk on topic, of voeg bij je reply nog iets dat nuttig is ofzo
verder vind ik dat het niet zo super slecht gaat hoor.. bv die nieuwe wereldkaart vind ik een TOP-idee en het is ook een leuke thread geworden!! en der zijn momenteel best wel wat leuke nieuwe/oude threads.. laten we daar gewoon iig gebruik van maken en laat de minder interessante (die jij dus zelf minder leuk vind voor wat ze zijn, dan ondervind je derzelf ook geen last aan) voor wat ze zijn..

*edit* een sticky thread met requests zoals gezichte platen, nummers, id's ed. (der zijn voor deze ook forums maar blijkbaar worden van deze niet altijd gebruik gemaakt (soms ook logisch voor bv een gezochte plaat)

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Jan-29-2002 14:50  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by The Groove

Nou geef ons eerst eens een beeld van jou visie!

waarom wachten op iemand anders? jij mag ook gewoon je mening en je ideen kwijt...

Old Post Jan-29-2002 14:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by New Wave

-Een thread mag humor bevatten, maar maak er dan 1 thread over en maak er een sticky van ofzo.....

nee, ben ik het niet mee eens, ik ben niet zo'n fan van eeuwige sticky threads, dan krijgen we dus een "humor-thread" die sticky is en die na een paar dagen dood bloed, zoals een normale thread met moppen of andere grappige dingen.

we hoeven toch niet voor elk ding een aparte sticky thread te hebben, omdat er vaak threads van worden gemaakt?

Old Post Jan-29-2002 14:59 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

quote:
Originally posted by New Wave

waarom wachten op iemand anders? jij mag ook gewoon je mening en je ideen kwijt...

Mag dat van jou? Goh wat vriendelijk zeg.

Ik heb er geen uitgesproken mening over. Ik ben wel bereid om te kijken wat er voor ideeen naar voren komen zodat ik voor mezelf ook wel misschien wat ideeen kan schetsen.

Old Post Jan-29-2002 14:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
John
In Praise Of The Sun

Registered: Sep 2001

tja, ik ben maar een newbie (nog steeds) en ik weet dus niet hoe leuk het hier vroeger was.. voor mij is het hier altijd wel gezellig.. er zijn idd niet zoveel threads over muziek, maar daarvoor kunnen we ook in de music discussion posten. wat dus niet wil zeggen dat dat hier niet moet want het blijft natuurlijk een trance forum en neit een wat-heb=ik=vandaag=toch=meegemaakt-forum. maar threads die niet over muziek gaan zijn vaak ook best leuk, dus die moeten zeker niet 'verboden' worden ofzo...

ik vind wel dat er idd wat minder gezeikt mag worden. als je vind dat et anders moet begin dan zelf met de veranderingen. Een beter forum begint bij jezelf.... zoals miss p zegt =)
Maak zelf een thread met inhoud. negeer de posts die in jou ogen uselss zijn. je kan wel gaan zeiken over dat een post een useless post is of niet, maar al dat gezeik daarover is ook useless. en verneukt de thread nog meer.
hieruit volgt dus dat iedereen gewoon ontopic moet blijven =) je kan je uselesse zooi altijd nog onder je usefull msg zetten als je dat echt zonodig kwijt moet.

hmm tja..tis een beetje wat iedereen vind denk ik

EDIT: woo wat staan der ineens veel berichten bij als je klaar bent met typen...(komt ervan als je alles tegelijk doet....)

ta-forum-members midi site

Old Post Jan-29-2002 15:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for John Click here to Send John a Private Message Visit John's homepage! Add John to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Ideetjes voor Verbeteringen?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune played in recent Marco V set [2004] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackVenerdi - "Another Paradise" (Mauro Picotto Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:36.

Forum Rules: