|
ik probeer toch nog dagelijks naar trance te luisteren. T is een tijdje echt minder geweest door een gebrek aan tijd, en ook nu heb ik er niet altijd even veel tijd meer voor om mij er echt in te verdiepen, maar ik probeer toch hier en daar wat mee te pikken.
Het hangt vaak van mijn 'mood' af wat ik opzet. De trance van voor 2000 (en er iets na) apprecieer ik nog steeds ENORM en de huidige (gewone) trance kan daar nauwelijks aan tippen. Andere momenten luister ik dan weer nieuwere trance; vaak tracks die mij wel iets lijken, nummers van de gevestigde waarden, en aanbevelingen (of vermeldingen) van Benny , er zit wel regelmatig iets leuks tussen. Of gewoon aanbevelingen van andere forumleden, op sites ... Tegenwoordig kan ik trouwens ook weer wat vocale nummers apprecieren (maar mss pik ik er net de goede uit ).
En daarnaast luister ik het nog steeds vaak naar psy trance, vooral prog, maar ook de full-on is niet slecht. Een tijd terug was het vooral psy, maar tegenwoordig is er terug een balans tussen psy trance en 'gewone' trance. Qua radioshows luister ik enkel nog naar "Global Trance Grooves" van John 00 Fleming, een show die ik nog maandelijks meepik.
|