Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Utvärdera denna låten är ni justa
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Question Utvärdera denna låten är ni justa

En kompis senaste verk, sugen på att höra lite om vad ni tycker om den. Alla synpunkter kommentarer är välkomna! Notera att detta endast är ett demo.

Dra hem den här, 2,8 meg
Vibration Design - 1234, skapad av Ivar Boson (www.mp3.com/madstyle)... hela låten snart klar för att släppas

Alla som drar hem den, var snälla att säg nåt om den

Old Post Feb-02-2002 17:39 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Laddar hem nu. Återkommer snart med min åsikt

Edit: Låter bra so far, tung, låter kvalitet liksom. Kul med samplingen med finnen som räknar. De e bara å gasa på så ska det bli kul att få höra slut resultatet sen

Ses...

Last edited by SteveTranz4ever on Feb-02-2002 at 18:10

Old Post Feb-02-2002 17:57  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Lite för "acid" för mig, men godkänd. Finnen var kul gjort. Trodde de var ryska först, men när man hör loopen så sket ryssarna sig.

Är det nån som kan stava till ett? 1234 på Finska? Aja, men det här kan man lyssna till, men inget jag rekommenderar. Ps. Hi-Haterna var skarpa o fina.

Old Post Feb-04-2002 14:51  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL

Registered: Feb 2002

den finska rösten är hur jävla irriterande som helst.
annars bra grejer för dansgolvet.

Old Post Feb-04-2002 15:24 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Misery
Junior tranceaddict

Hejhej.. här e mannen som trixxat ihop låten. eller, håller på. Jag måste dock kommentera TranceFella's inlägg om att låten skulle vara typ 'acid'. Den låter iaf inte som nån acid jag hört. För mig är acid massor av tb303or... Men men, alla har olika definationer på olika stilar, de kan mycke väl vara jag som har fel för mig. Annars tycker jag de e trevligt att ni verkar gilla den. De flesta iaf.

Old Post Feb-04-2002 23:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Misery Click here to Send Misery a Private Message Visit Misery's homepage! Add Misery to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL

En påminnelse kring gramatiken också:

"denna låten" är ej korrekt.
alternativ:
"denna låt" (låt i obestämd form, singular) eller:
"den här låten".

Old Post Feb-05-2002 08:38 
Click Here to See the Profile for Leifi Click here to Send Leifi a Private Message Visit Leifi's homepage! Add Leifi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Misery
Junior tranceaddict

Hej igen. Antar att ditt inlägg Leifi på något vridet sätt skulle vara en form av svar på mitt inlägg, men samtidigt är det svårt att se eftersom det du kommenterar ej kan återfinnas i mitt inlägg. Du verkar gilla att kommentera vad andra skriver så då kan ju jag kommentera tillbaks, det borde du tåla. Det är ej korrekt svensk grammatik att börja en ny mening med små bokstäver (det är även felaktiv svenska att stava grammatik med endast ett M). Så nu vet du det. Vill inte på nått sätt vara jobbig eller rolig utan snarare få dig att tänka på att man ska inte kasta sten i glashus. Jaja, det vore roligt med fler kommentarer angående låten och inte angående språket här. Alltid trevligt med konstruktiv kritik så att jag kan göra låten som bra som möjligt.

Old Post Feb-05-2002 11:08  Sweden
Click Here to See the Profile for Misery Click here to Send Misery a Private Message Visit Misery's homepage! Add Misery to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL

Nu hänger inte jag med. Misery, varför skickade du inte låten själv?
Varför lät du reveal göra det??

Old Post Feb-05-2002 13:27 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Varför måste ni nya komma och förstöra TA med era spydiga kommentarer?? *nu är jag sur på er*

Old Post Feb-05-2002 14:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Gaby
Varför måste ni nya komma och förstöra TA med era spydiga kommentarer?? *nu är jag sur på er*

Håller med dig där Gaby....Känns som vi har varit med om detta tidigare....

Old Post Feb-05-2002 14:58  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nils
château flight

Registered: Sep 2001

Leifi, menar inte direkt stilen "Acid", utan sättet och då speciellt menat med melodin. Låter som en TB303 med lite filter och skit. Inget och haka upp sig på.

hehe, snark

Old Post Feb-05-2002 16:25  Sweden
Click Here to See the Profile for nils Click here to Send nils a Private Message Visit nils's homepage! Add nils to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Leifi
trancEaddict in JAIL

quote:
Originally posted by Gaby

Spydiga?
Kommentarer är dem, men inte spydiga. Lugna ner dig. Det här är ett forum. På ett forum diskuterar man. Testa. Utan att bli arg och ta åt dig. Du var också ny en gång förresten. Jag är ledsen, men det
är så här ett forum fungerar. Jag gör inga personliga angrepp, eftersom jag ändå inte ens vet vem du är. Ändå tar du åt dig.
Svara gärna med konstruktiv kritik och med argument.

Old Post Feb-05-2002 16:36 

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Utvärdera denna låten är ni justa
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID the original piece of music [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarcos - "Cosmic Strings" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:10.

Forum Rules: