Kompis skicka mig den här länken igår, tyckte den var intressant att titta på. Visst kan det tyckas utjatat om detta, men fastnade iaf i tittandet.
Truth is out there.
[[ LINK REMOVED ]]
May-06-2006 11:10
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Har också sett den. Jag är inte speciellt insatt i några konspirationsteorier men att det är Bush-administrationen som ligger bakom hela skiten tvivlar jag inte en sekund på.
Sen så får man ju utgå att det mesta man ser från vilken källa som helst är vinklat.
May-06-2006 11:41
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Vad gäller den där jänkarna Bush så är nog fan allt möjligt...
Under de senaste åren har ju ens förtroende för USAs regering och dess system minskat avsevärt rent generellt.
Bush beter sig som vilken galen president som helst med extrema åsikter och handlingar.
är det en film om att allt är en judiskkonspiration alltihop ? tycker bara såna filmer är bortkastat med tid, då är konspirations filmen om att VM 58 inte spelades i Sverige bättre
May-06-2006 16:43
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
quote:
Originally posted by Joe Nas
är det en film om att allt är en judiskkonspiration alltihop ? tycker bara såna filmer är bortkastat med tid, då är konspirations filmen om att VM 58 inte spelades i Sverige bättre
Haha, såg den i skolan för ett tag sen, trodde på den ända tills slutet Riktigt roligt gjort!
May-06-2006 17:29
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Re: 9/11 dokumentär
quote:
Originally posted by Cloudburst
Kompis skicka mig den här länken igår, tyckte den var intressant att titta på. Visst kan det tyckas utjatat om detta, men fastnade iaf i tittandet.
Truth is out there.
[[ LINK REMOVED ]]
Kaxig film av 2 20-åringar, bör ha fått ett antal amerikanska tjänstemän att sätta kaffet i halsen, mycket sjuka grejer i det landet!
May-06-2006 18:47
Cloudburst
I am the maximum
Registered: Oct 2003
Gillade användningen av Google Earth och Flightsim.
May-06-2006 19:11
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
quote:
Originally posted by Laszlo
Jag är inte speciellt insatt i några konspirationsteorier men att det är Bush-administrationen som ligger bakom hela skiten tvivlar jag inte en sekund på.
Är du seriös? :S
Bush administationn har gjort många misstag, och är på många sätt dumma i huvet och korrumperade, men för i helvete kom igen?! Klart som fan dom inte låg bakom det! Tror du inte att dom landa på månen heller? Och att dom undanhåller aliens i "Area 51"? Osv.
May-06-2006 21:12
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by St_Andrew
Är du seriös? :S
Bush administationn har gjort många misstag, och är på många sätt dumma i huvet och korrumperade, men för i helvete kom igen?! Klart som fan dom inte låg bakom det! Tror du inte att dom landa på månen heller? Och att dom undanhåller aliens i "Area 51"? Osv.
Utan att ha gjort speciellt mycket research eller satt mig in i det hela speciellt mycket hade Bushadministrationen mångdubbelt fler anledningar till att utföra detta dåd än vad Bin Laden & C eller vem det nu var som låg bakom det kan ha haft...
Originally posted by Laszlo
Utan att ha gjort speciellt mycket research eller satt mig in i det hela speciellt mycket hade Bushadministrationen mångdubbelt fler anledningar till att utföra detta dåd än vad Bin Laden & C eller vem det nu var som låg bakom det kan ha haft...
Varför har då Bin Laden & co tagit på sig skulden? Plus att Bin Laden & co har jävligt många anledningar att göra attacken, Bush's enda anledning skulle vara att han ville öka sitt stöd i väljaroppinionen, men varför skulle han då gå till krig i Irak och förlora hela den opinionen pga att samma "Bin Laden & co" attackerar Amerikanarna där?
Varför skulle ingen av alla USA fientliga regeringar i världen påpekat detta om det trots allt var trovärdigt? Istället har dom ju faktiskt alla sagt att det är rätt åt USA...
Sen kan vi ju gå in på bevis för bevis om du vill det men jag ser ingen mening med det.