Iemand naar Ferry's 3 uur set in de Matrixx Nijmegen a.s. zaterdag??
Hi all,
Gaat een of meerdere van jullie TA's naar de Matrixx a.s. zaterdag waar Ferry een 3 uur durende set draait? Ik zal in ieder geval aanwezig zijn en ben natuurlijk altijd in de mood voor een meeting
Helaas...... Een van de beste avonden deze maand in de Matrixx en dan zit ik in Ierland :/
Maarja, voor degenen die gaan have loads of phun en zorg ff dat het publiek een keertje te zien krijgt wat feesten is... Nu zijn jullie vast met meerderen die dat wel weten, want publiek is echt ruk daar =]
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
ja idd.. meeten zullen we zeker nog een keer, nie bij ferry want dan zit ik in pw week.. (en ik heb nog steeds het probleem kwa leeftijd, tenzij ik met iemand jullie meekan ) .. misschien ga ik kijken om naar jp en harding te gaan.. ook werk ik aan de magik music night in de o in arnhem! hopelijk gaat het lukken..
IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat
Mar-12-2002 11:34
-TAIS-
Underground Attack!
Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by Ding Chavez En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer
Me 2
Mar-12-2002 11:58
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Nee, dit weekend ga ik naar Club <> in Arnhem om Tom Harding en Isaac te begroeten. Lijkt me wel aardig!!!
Misschien op 30 maart naar Ferry Corsten (ook in Club <> Arnhem).
Met vriendelijke groet.
Mar-12-2002 13:14
tango
no tranceaddict anymore
Ik ben erbij
grtz,
TNG
Mar-12-2002 14:36
blighty
Still in love with trance
Hi,
quote:
Originally posted by tango Ik ben erbij
grtz,
TNG
Ja hey, ga je naar de Matrixx?? Misschien kunnen we daar effe meeten ofzo. Stuur maar een PM. Dan spreken we wat af.
Originally posted by !_PeTrUs_! IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat
sja dat is dit, had me een beetje vergist...Petrus en ik gaan ook proberen te gaan, weet alleen nog niet hoe, moeten nog auto regelen ofzo, heb geen zin in weer zo'n stoere trein actie..
Last edited by T.H.C. on Mar-12-2002 at 16:45
Mar-12-2002 16:38
T.H.C.
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?
Mar-12-2002 17:09
Akira
MASTER
Registered: Nov 2000
quote:
Originally posted by T.H.C. owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?
Volgens mij is daar geen voorverkoop van...dus gewoon aan de deur..anders kijk es op www.matrixx.nl
Ja ik ben helaas niet van de partij zou er graag heen zijn gegaan ondanks de vele sjonnen en anita's maar ja ik heb al afgesproken om naar de powerzone te gaan...beetje clubben op mark van dale