|
| quote: | Originally posted by staz
steve.. skaru dit? bilplats? |
Har ingen bil i nuläget... ska hjälpa morsan flytta den dagen, flyttlasset kommer till Sthlm vid 20:00 men blir nog försenat och efter det först kan jag ta mig ner. Så blir det för sent så nej tyvärr... ser lite mörkt ut.
___________________
www.Steveheden.se
|