|
| quote: | Originally posted by Laszlo
Vilka kategorier kör vi på iår?
Fest
Sommar
Barn
Kärlek
Svart/Vitt
Abstrakt
... ? |
mjo det e bra kategorier alla ovan. Porträtt, retro & framtid som vi hade med förra året var ju inte jättekul kanske, så dom tycker jag vi kan stryka. Dock tycker jag vi ska behålla natur, djur & roligt eller ev byta ut djur eller roligt mot en NY KATEGORI!? Vore väl nice? Typ "Ögonblicket"! Kom inte och säg att det blir för många kategorier. Om nån inte vill/orkar fota i alla.. så delta inte i alla kategorier liksom. Jag tycker att det är bättre ju fler kategorier. Det betyder ju bara att fler kan delta - (desto roligare).
Gamla tråden
Vi kan köra så att alla regler som står i den tråden gäller i år också. Frågan är bara vem som tar emot bilderna/hostar dem på en server? Känner sig Erik och Felipe manade månne? Funkar den e-posten fortf tro? Jag har inte möjlighet att lägga upp bilderna nånstans och det funkade ju så klockrent sist, med Erik vid spakarna.
Deadline sen då... 4 september känns så långt bort :/ jag vill ha final nån vecka tidigare, fast det känns som jag har alla emot mig i den frågan så va säger ni andra?