Wij waren ook om 17.00 binnen, en we hadden vantevoren wat gegeten bij de Burger King (kleine portie!! jezus!!). De rij lipe lekker vlot door, en het fouilleren ging ook met de natte vinger hehe
Het TA T-shirt was nog even een hekel puntje, want desbetreffende fouilleermevrouw dacht dat ik er een kilo coke in had gestopt 
Anywayz..toen we binnen waren heb ik eerst mijn jasje even bij de garderobe gebracht (E 1 !!) en zijn we gelijk naar de grote zaal gegaan. We waren echt zeer verbaasd over de inrichting van het complex, want we hadden eigenlijk maar 1 hal verwacht, maar in totaal waren er iets van 6!! Het complex heeft een beetje een Zaandam sfeertje, hoewel het wel groter en hoger is.
De main zaal had 2 podia redelijk voorin de zaal en een soort 2e ring bijna helemaal rondom. Achter in het midden was een vierkant stuk op een plateau waar je tv kon kijken en kon zitten ofzo 
Achterin de main was de ingang naar de grootse Chill Out, en rechts van de zaal was een ingang naar een ander zaaltje. Links was dan de in-en uitgang naar de gang, en vanuit de gang kon je naar een kleinere Chill Out, zonder muziek, en een grote zaal met zoiets als Clubmuziek ofzo 
Het hele complex was voorzien van voldoende barren, wardoor het nooit lang wachten was op een drankje! Ze verkochten zelfs Heineken!! 
Het enige minpuntje was dat er in het hele pand voor mijn gevoel maar 2 toiletten waren! Het was dan ook erg druk en de Duitse dames waren ook niet echt aangenaam gezelschap als ze nodig moesten (voordringen etc) Toen ik op een gegeven moment de wc uit wilde liepen er 3 rijen door de deur, 2 rijen van mensen die naar binnen wilden, en 1 rij van mensen die naar buiten wilden. Ik stond in de laatste rij, en toen kwam er een gozer die zich nog even tussen die 3 rijen naar buiten zou persen. Ik dacht "ho es ff" en heb hem m'n rechterarm tegen gehouden BIKKEL!!!!! 
Er was niet veel aandacht besteedt aan de decoratie, maar dat werd goed gemaakt door de mooie laserstralen die regelmatig de hoofden en opgestoken armen van het publiek beroerden 
Helemaal aan het begin van de main was het poduim opgebouwd, met een grote "L1VE" vlag achter de dj's (Eins Live is de organisator). De dj's werden ook gedurende de hele avond goed in het zonnetje gezet door de mooie lichtshows in alle kleuren van de regenboog.
Toen we binnenkwamen hebben we eerst even wat in de Chill gezeten om onze benen nog even wat rust te gunnen om de rest van de avond te kunnen stampen 
Toen we besloten om in de gang even een biertje te halen kwam er opeens iemand op me afgestormd, niemand minder dan onze eigen Flipper01! We hebben de groepjes even aan elkaar voorgesteld, en ik heb Mr. Marcello dus ook ontmoet, toen hebben we effies de foto gemaakt, die mislukt is (alle foto's trouwens)...en toen zijn we onze eigen wegen weer gegaan 
Het concert van Blank & Jones was erg goed, en ze waren dan ook immens populair bij het Duitse volk. Die waren allemaal flink aan het stuiteren op de pompende beats 
Toen kwam de dj waar Antiphus en ik voor gekomen waren: meneer Paul van Dyk!! Het viel ons op dat de zaal wel gelijk een stukje leger was toen B&J ophielden met hun gig, maar des te beter, want wij hadden nu meer ruimte om de Duitsers te laten zien hoe je op de maat kunt dansen zonder na 6 pasjes buiten adem te zijn (right? Jochem & Marcel ) PvD's platenkeus was meesterlijk en Ant en ik waren aangenaam verrast dat we aardig wat nieuwe choons voorbij hebben horen komen! De monitor moet niet goed gestaan hebben, want technisch vonden we PvD niet echt super. Meerdere keren dubbele bassen gehoord, en daar sta je natuurlijk niet echt om te springen 
Na PvD zijn we weer naar de Chill gegaan omdat ik last kreeg van mijn astma en het gevoel kreeg dat er geen zuchtje frisse lucht meer in de zaal aanwezig was.
We hebben hierdoor ook het optreden van Westbam gemist maar we waren wel lekker uitgerust en opgefrist om Kai s ff toe te juichen.
Volgens mij had Kai z'n dag niet, want hoewel we wel een paar toppers voorbij hebben horen komen, zat hij er met beatmatchen nog vaker naast dan PvD!! En bovendien heeft ie z'n gain vaak teveel of te weinig opgehad waardoor de bassen niet lekker in elkaar over liepen. Echt jammer want hij heeft wel potentie om te knallen!!
Na Acid Nightmare (aaaaaaargh.....wat een brainkiller is dat toch) zijn we richting auto gegaan om de drukte voor te zijn, en om 6 uur waren we weer terug in Leeuwarden!!
Al met al vond ik het een TOPfeest!!! Goeie sfeer, mooie show, lekkere muziek, prima geluid en snelle service....wat wil je nog meer? 
Ennu, Jochem en Marcel...jullie zijn ook toppie Als iedereen zo cool is dan wordt het zaterdag een geweldige meeting 
Cheers, Prox