Originally posted by mr.marcello Vandaag was inderdaad de 'verkeerde' Trance Energy op TMF, maar 30 maart komt die van de laatste editie.
Met vriendelijke groet.
Ja dat las ik net ook op teletekst, eerst gaat TMF overal lopen verkondigen dat ze die van afgelopen TE uit gaan zenden en dan nu ineens de "verkeerde"
Vet vage TMF actie weer!
Mar-03-2002 00:41
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Tall21 Zaterdag 2 maart @ 21:00 uur
Vrijdag 8 maart @ 23:00 uur
Staat op trance energy website...
Vrijdags komt altijd een herhaling van de zaterdag ervoor...
k vond t een vet schrale kutstreek dat TE @ Utrecht niet vandaag kwam, terwijl t wel op teletekst enzow stond ... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien
Mar-03-2002 00:45
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
30 maart wordt de neiuwe uitgezonden
Mar-03-2002 00:46
tijs08
a.k.a Dj Teagle
Registered: Feb 2001
quote:
Originally posted by Apoptosis
Vrijdags komt altijd een herhaling van de zaterdag ervoor...
k vond t een vet schrale kutstreek dat TE @ Utrecht niet vandaag kwam, terwijl t wel op teletekst enzow stond ... zat me r erop te verheugen om t allemaal terug te zien
Ja ik ook!
Maar geloof teletekst niet en heel TMF niet.
Trouwens gisteren (vrijdag) zou Tiesto live at DD dus worden herhaald om 23 00. NOU mooi niet hoor... kwam die foking Lexion party weer voorby, ik blij dat ik het vorige week zaterdag al had opgenomen.
oja ook lagge, kijk op teleteks 223 van TMF...... verslag van de afgelopen TE in Utrecht blablabla.... met top djs: jean jurgen gielen en marco v <---hoe doen ze dat dan
Greetzz
Mar-03-2002 01:49
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex 30 maart wordt de neiuwe uitgezonden
Mooi!!
Ik ben alleen bang dat het maar weer een uurtje zal zijn
Van mij mag ID&T idd met een TV zender komen, kan je tenminste beelden van het hele event zien ipv een schrale samenvatting van een uurtje...
Mar-03-2002 12:24
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by tijs08
oja ook lagge, kijk op teleteks 223 van TMF...... verslag van de afgelopen TE in Utrecht blablabla.... met top djs: jean jurgen gielen en marco v <---hoe doen ze dat dan
Greetzz
in onze TV-gids stond er ook een stukje over, topdj's zoals Mark van Dale Jean en Marco V.... klopte dus geen hol van inderdaad
en ik en een paar vrienden wilden het gister gaan kijken en toen kwam dus die TE van thialf.....