Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > City Parade 2006
Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FUSyke
Supreme tranceaddict

Registered: May 2004
City Parade 2006

City Parade

Zaterdag 24 juni 2006

Volgens iemand op D4M staat in de Outsoon van april de line up:
Dave Clarke, David Guetta, Martin Solveig

Darren Price official underworld tour dj

Marco Bailey, CJ Bolland, Ghost, Tom De Neef, Pole Folder
Marko, Dave Lambert, Prinz, Trish, Jan Van Biesen, Xentrix
Furax, Loulou Players, Cozzy Mozzy, Murvin Jay, Geoffroy,
Dj Phill, Xian, Dave Davis, ZZino, Millenium Crew, System D

Dit is wel een erg aantrekkelijke line up!

Old Post Mar-31-2006 20:05  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The_G0dfather
faisant cagnard

Registered: Sep 2004

en pleins examens

Old Post Mar-31-2006 20:11  Italy
Click Here to See the Profile for The_G0dfather Click here to Send The_G0dfather a Private Message Add The_G0dfather to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ Sid
omgwtfbbq tranceaddict

Registered: Aug 2004

quote:
Originally posted by The_G0dfather
en pleins examens

right on! echt dom vind ik dat van de organisatie, omdat het grootste deel van het City Parade-publiek toch nog studenten zijn..

Old Post Apr-01-2006 09:53  Belgium
Click Here to See the Profile for DJ Sid Click here to Send DJ Sid a Private Message Add DJ Sid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2006

Ik had gehoord via via dat de city parade in genk was? Zou best leuk zijn, dan kan ik met de bus gaan

Old Post Apr-01-2006 10:02  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Devil_Dante
Ik had gehoord via via dat de city parade in genk was? Zou best leuk zijn, dan kan ik met de bus gaan

Die parade in Genk is een andere.

Ik heb lekker al examens in mei Naar de parade ga ik niet, maar wel naar de afterparty.

Old Post Apr-01-2006 10:09  Belgium
Click Here to See the Profile for FUSyke Click here to Send FUSyke a Private Message Add FUSyke to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Devil_Dante

move-it-parade is in Genk

Old Post Apr-01-2006 10:48  Belgium
Click Here to See the Profile for FredNova Click here to Send FredNova a Private Message Visit FredNova's homepage! Add FredNova to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Devil_Dante
Junior tranceaddict

Registered: Feb 2006

quote:
Originally posted by FredNova
move-it-parade is in Genk

Is it any good? , want trance muziek wordt niet bepaald geaccepteerd/gerespecteerd in genk. Allemaal RnB freaks... bah cliché

Old Post Apr-02-2006 12:52  Belgium
Click Here to See the Profile for Devil_Dante Click here to Send Devil_Dante a Private Message Add Devil_Dante to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FUSyke
Supreme tranceaddict

Waar gaat de CP plaatsvinden? Hier alvast een antwoord van Claude:

Hallo,

Momenteel niet 100% vast.

Oostende antwoord neen
Mechelen antwoord neen
Brussel geen antwoord
Antwerpen normaal gezien 2007 en 2008
Gent afwachten wie nieuwe burgemeester wordt
Luik antwoord neen, 2007 welkom
Mons antwoord neen, 2007 welkom

Had ik verleden jaar geen mondelinge afspraak met de Burgemeester van Luik gehad.

Dan had ik voor de 200% voor Charleroi gekozen. Als men ziet hoe de zaken nu verlopen zijn met Luik had ik dit maar beter gedaan. De burgemeester van Luik heeft ons gebruikt om zijn populariteit op pijl te houden en hij heeft ons nadien als een stuk
stront doorgespoeld. 2006 is een verkiezingsjaar en hij wil geen risico nemen, 2007 zijn we welkom maar in zijn plaats zou ik daar niet teveel op rekenen.

2007 en 2008 back to Vlaanderen. Om de 2 jaar afwisseling Waalse en Vlaamse gemeenschap.

Nu is het mij meer dan duidelijk:

- Er waren mondelinge afspraken voor 2 opeenvolgende jaren.

- Overeenkomst City Parade - stad Luik hebben we nooit getekend terug gekregen.

- Opzettelijk werd er ons na 2 maanden steeds geen antwoord gegeven zodat het mij onmogelijk zou worden om op zo een korte termijn een nieuwe stad te vinden.

- Toen ik mijn dossier in januari heb ingediend, had de burgemeester van Luik al het Park d'Avroy voor 24 en 25 juni toegewezen aan de Franse gemeenschap voor "Les fêtes de la musique".

- stad Luik heeft een bedrag van 50.000 euro vrij gemaakt voor de eerste editie van Liège Rock die zal doorgaan de 2de week end van Juli waar wij ons closing party hebben gedaan.

… ik zou nog zo tientallen punten kunnen opsommen maar ik wil er geen woorden meer aan vuil maken.

Waarom Charleroi:

- 3de grootste stad van België na Brussel en Antwerpen.
- centrale ligging in België
- ligging ten opzichte van Luik voor Vlamingen:

Brussel Charleroi 52km
Brussel Luik 98km

Antwerpen Charleroi 116km
Antwerpen Luik 121km

Gent Charleroi 110km
Gent Luik 155km

Oostende Charleroi 167km
Oostende Luik 211km

Kortrijk Charleroi 129km
Kortrijk Luik 192km

Hasselt Charleroi 133km
Hasselt Luik 44km

- opening party = een park in het centrum van de stad.
- parade = dwars door het centrum van de stad.
- parcours = 2.5km dwars door het centrum van de stad.
- parcours = brede boulevards met veel groen.
- closing festival = 2 aanliggende MEGA parkings in het centrum van de stad (expohallen Charleroi 80.000m²)
- closing festival = mogelijkheid om ook indoor te gaan. (expohallen Charleroi 40.000 m²)
- treinstation ligt vrij centraal ten opzichte van de opening party en het closing festival.
- een metro van closing festival naar treinstation.
- een overvloed aan parkings in het centrum van de stad.
- productioneel, veel gemakkelijker dan Luik.
- hospitaal ligt heel dicht en vrij centraal ten opzichte van de opening party en het closing festival.
- brandweer kazerne is gevestigd naast de parking van de closing festival.

Chaleroi krijgt ten onrecht een negatief beeld in de media. Wist je dat?

- hoogste cijfers van criminaliteit Luik
- hoogste cijfers van toxicomanie Luik
- hoogste cijfers van werkloosheid Luik

Toch vinden jullie allemaal Luik een super stad en zijn er nooit noemswaardige incidenten gebeurd.

Old Post Apr-04-2006 12:26  Belgium
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004

Luik en Charleroi zijn alletwee gore krapuulsteden, nu goe?

Old Post Apr-04-2006 12:35  Belgium
Click Here to See the Profile for Xilver Click here to Send Xilver a Private Message Visit Xilver's homepage! Add Xilver to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Ik ben vorige week nog in Luik wa spulle gaan kope, het was plezant, het enige da mij opviel was ontzettend veel allochtonen op straat, nog nooit nerges gezien en Charleroi is idd een krasstad maja daar moede u nieveel van aantrekke, zolang ge u kalm houdt kan er nix gebeure

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Apr-04-2006 13:57 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

Volgend jaar in Antwerpen

Old Post Apr-04-2006 14:06  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mrcanon
Longing for summer ...

Registered: Aug 2005

Vorig jaar ben ik naar de CP in Luik geweest en ik vond da toch een zware tegenvaller vergeleken met Gent, die sfeer was echt veel minder. De Walen feesten helemaal anders dan Vlamingen, ben er nie echt aan en Vlaanderen is veel properder dan Wallonië.

Old Post Apr-04-2006 14:14  Belgium
Click Here to See the Profile for mrcanon Click here to Send mrcanon a Private Message Add mrcanon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > City Parade 2006
Post New Thread    Post A Reply

Pages (9): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune ID - off the Uk's Australia Uncovered Tv prog [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRiva - "Sky Is The Limit" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:30.

Forum Rules: