|
נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי
לא, זה לא קשור למסיבות ובטח לא למוזיקה. הגעתי הביתה אחרי עוד יום עבודה, הצצתי לרגע מהחלון כדי לשאוף אוויר ובום, בשעה שבע ודקה בדיוק שמעתי שריקה ופיצוץ אדיר, מייד ידעתי זה קאסם
לא הבנתי לאן הוא נחת אבל תוך חמש דק' ברגע ששמעתי את הניידות והאמבולנסים עוברים לייד הבית שלי ידעתי שזה לא טוב ואכן צדקתי
הקאסם נחת כמה עשרות מטרים מהשכונה שאני גר בה באשקלון, ביום יום אני נמצא כמעט כל יום באיזור שדרות בגלל העבודה, לא האמנתי שהפעם הקאסם ינחת קרוב כל כך אליי
מה שמפחיד הוא שהשכונה שבה אני גר נמצאת בחלק הצפוני של העיר, קרוב ליציאה לכיוון אשדוד, תיאורטית הקאסם לא היה בכלל אמור להגיע לכאן , בגלל זה נחתו עד היום קאסמים בחלק הדרומי באיזור התעשיה, זה שזה הגיע עד לכאן, זה כבר סיפור אחר
נקווה שזו תיהיה הפעם הראשונה והאחרונה
יוחאי
Last edited by YO-I on Jul-04-2006 at 18:37
|