|
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
רגע,
אם הוא רושם תשם שלו על יצירה שהוא בכלל לא הכין במקור ובמקום לקרוא לזה רמיקס הוא לוקח את מלוא הקרדיט לעצמו.. זה לא נקרא גניבה? או שמישו אחר יצר בשבילו?
בעקיפין זה כן. |
כן רק שהיו על זה עשרות ת'רדים ב MD
ואם אני זוכר נכון הוא נתן קרדיט ליוצר המקורי..
ושוב, אני לא אחראי...אם הוא (יותר נכון הלייבל שלו, אנשי השיווק וכו') מצאו לנכון לעשות את זה, שיבושם להם..
אנשים עדיין שומעים, מורידים וחלק קונים את הסינגל, או אלבום או מה לא...אז לבריאות, נהנים מזה...
|