|
|
|
|
 |
Shadow
Senior tranceaddict
Registered: Oct 2001
|
|
|
Ik zou niet willen zeggen dat vroeger alles beter was, dan voel ik net zo'n opaatje dat alleen maar loopt te klagen haha, er komen tegenwoordig nog steeds genoeg mooie nummers uit. Maar die hoor je overal, en al die oude nummers kom je bijna nooit meer tegen, af en toe misschien eens een paar in een set. Maar gewoon een hele avond/nacht alle nummers voorbij horen komen waar je zulke mooie herinneringen bij hebt gehad en dat gewoon zulke mooie muziek was waar je nog steeds kippenvel van krijgt. Ik zat bv. gister weer eens wat oude mp3's te luisteren en toen kwamen oa voorbij:Insigma - Open Your Eyes, Yahel - Voyage, Moogwai - Viola, Darren Tate - Let The Light Shine In (vocal), Masters & Nickson - Out There (vocal), Andy Hunter - Go (antillas remix), binary finary - 1998, basic dawn - pure thrust (nu nrg remix), cern - the message, Nu-Nrg - Dreamland, System F - Solstice, Ralphie B - Massive, Plastic Boy - Silverbath, Push - Journey of life etc etc. Ik kan zo wel uren door blijven gaan, zoveel mooie nummers! Zou echt een droom zijn om die heel de nacht achter elkaar voorbij horen te komen in een club. Ik zit hier op mijn werk weer helemaal weg te dromen haha
Wie weet vinden ze het wel wat bij Intuiton/Trance.nu. Maar neem aan dat ze daar zelf ook weleens over nagedacht hebben en het misschien blijkbaar toch niet haalbaar is om de een of andere reden.
|
|
May-24-2005 07:52
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
ik denk inderdaad dat veel mensen dat wel leuk vinden ja, er zijn zoveel goede, oude nummers. Hoop dat trance.nu/intuition dit leest en in overweging neemt voor een volgend feestje. Of we kunnen gewoon zelf een (goedkoop) zaaltje huren en wat dj's van het forum laten draaien :-)
|
|
May-25-2005 06:24
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
Yezzzz!! Mijn gebeden zijn eindelijk verhoord :-)
Een feestje met alleen maar klassiekers en met heerlijke trance djs:
* Menno de Jong
* Signum
* Driftwood
* Leon Bolier
* Robert Nickson
Zaterdag 23 september,
23:00 - late
Asta, Den Haag
http://www.asta.nl/pagina.asp?oid=3
Kan bijna niet anders dan dat dit een superfeestje gaat worden!
Ook te zien via http://www.armadamusic.nl/, waarin ook een nieuwe "a state of trance classics" cd wordt aangekondigd.
|
|
Aug-26-2006 10:07
|
|
|
 |
 |
Shadow
Senior tranceaddict
|
|
|
Aug-26-2006 11:03
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:07.
Forum Rules: