Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > דור ישן הולך - דור חדש בא
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
דור ישן הולך - דור חדש בא

טוב אנשים הנה טרד שעלה לי בראש כשכתבתי פוסט בטרד על המסיבה של סאשה

אז ככה
הטרד הזה הוא טרד של ציפיות תחזיות זיהוי מגמות וכמובן עדכונים אם יש לגבי השמות החמים בסצינה (בטראנס אבל אפשר גם לפזול לכיוונים אחרים של האלקטרוני למשבעניינים שם)
הרעיון הוא פשוט
ההערכה הפשוטה שלי ויש כאלה שיחלקו עליה סביר להניח היא שתוך גג שלוש שנים טיאסטו ופול ואן דייק יהיו בתחתית העשיריה הראשונה בדי גיי מאג (מה לעשות במצעדים האלה כל דעיכה היא איטית וארוכה)
משברור לחלוטין הוא שלטראנס יישאר ייצוג מפני שנותרו עדיין רבים בארץ ובעיקר בעולם שלא נטשו לרגע את אהבתם הראשונה למרות שנים ולפעמים עשרות שנים של שמיעה ומעקב

אז עכשיו מגיע החלק שלכם
מי יהיו השמות האלה שתוך מספר שנים יככבו בעשיריה הראשונה?

ואולי גם שמות של די גיים אחרים מה10-20 הראשונים שיאבדו בשנים הקרובות את מקומם הגבוה ומי לדעתכם יתפסו את המקומות הגבוהים האלה מז'אנרים אחרים?

את ההערכות שלי ויש לי כמה השערות כאן אני יכתוב אחרי שכמה אנשים כבר יגיבו פה

נראה לי מעניין לראות מה אתם חושבים


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jun-24-2006 01:14 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

אני בת'רד הזה לפחות עכשיו אהיה צופה מהצד, אני צריך להתעדכן קצת בשמות...
סטים לא שמעתי כבר הרבה מאוד זמן...

Old Post Jun-24-2006 08:46  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

אני הייתי רוצה לראות את מרקו וי מתקדם ברשימה של מאג או לפחות נהיה יותר פופלארי, כי יש לו סגנון מיוחד שאף אחד לא מתקרב אליו והוא גם מוציא סינגלים\רימקסים\אלבומים כמו מטורף !!!

אבל לפי דעתי הוא תמיד ישאר בסוף העשירייה הפותחת...


___________________




Old Post Jun-24-2006 08:56  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjChook
Ancient TranceAddict



Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel

אני חושב שרוב גדול של המצביעים האלה הם הקהל ה"לא נכון",
פשוט בחו"ל, ולכן לא צריך לצפות שימאס להם מטיאסטו למשל
במיוחד כל עוד הוא ממשיך להוציא את ISOSים שלו...

אני בכלל חושב שכמו בשחקני טניס... קשה מאד להכנס לעשיריה הראשונה
ולכן יקח בעצם מפלה גדולה של אחד מהם בשביל שיצא משם.


___________________
Never again.

Old Post Jun-24-2006 09:46 
Click Here to See the Profile for DjChook Click here to Send DjChook a Private Message Add DjChook to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

סאנדר ואן דורן לפי דעתי יעשה קפיצה ענקית לא בטוח אם לעשריה הראשונה אבל ל20 כמעט בטוח עקב
היצירות המדהימות שלו שמקבל תמיכה מכל הגדולים....

אבוב וביאונד לפי דעתי יכנסו ל10 הראשונים בשנים הקרובות
הקהילה(מעריצים) שלהם הולכת וגודלת בקצבב מדהיים
קטעים שלהם גם ברמה גבוה מאוד ושלא לדבר על הלייבל שלהם שכל קטע וקטע שם פשוט להיט....

מרכוס שולץ אני מאמין שיכנס לעשרייה הראשונה הוא כמו ארמין של הפרוגרסיבוהתוכנית שלו שכל שבוע ושבוע צוברת עוד קהלל....

ממ...עוד כמה שנירא לי שיעשו קפיצה גדולהה מאוד לא לעשריה אבל עדין:

מנו דה יונג
ג'ונאס סטור
אנדי מור
גבריאל ודרסדן

Old Post Jun-24-2006 10:20  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
omergunr
Supreme tranceaddict



Registered: May 2005
Location:

אני גם מאוד מקווה לראות את מרקו וי בטופ 10
ולפי דעתי SVD
צריך להיות בטופ 5..
יש לו יצירות מטורפות.. כל סט של יותר מפציץ מהשני.. פשוט מעולההה אומן ענק!

Old Post Jun-24-2006 10:36  Israel
Click Here to See the Profile for omergunr Click here to Send omergunr a Private Message Add omergunr to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

טוב זמן לדעתי האישית

נתחיל עם אנדי מור
אחרי ההפתעה הגדולה של הכניסה שלו למקום ה-46 בשנה החולפת אני מאמין שעניין של שנה שנתיים עד שהוא נכנס או מגיע קרוב מאוד לטופ 10

הבעיה הגדולה היא שאני מסכים עם חן מאוד כאן
שמות שמופיעים בטופ 20 הם כמעט קונצנזוס וכדי לעוף משם צריך כמה שנים רצופות של דעיכה

אי ההופעה של טיאסטו השנה באיביזה יכול לסמן על דעיכה שכזו ואולי זה יראה ביטוי במצעד השנה ואולי ייקח לזה רק כמה שנים לראות ביטוי

בכל מקרה מי עוד?

מנו דה יונג בטראנס ללא ספק
בפרוגרסיב - אם השם המוטל בספק שלו כיוצר לא יהרוס לו אז כדי גיי ניקלאס הארדינג צפוי תוך שנתיים-שלוש להכנס לפחות לטופ 50 ומשם הכל תלוי באיך הקריירה שלו תתנהל

אבאב אנד ביונד כדי גיים בסטים שלהם מהשנה לפעמים אכזבו לטעמי אבל האלבום שלהם + נגונהביטס החלק הרביעי + הלייבל שלהם שהשנה פשוט מנפק קטעים מצוינים אחד אחרי השני כל זה ייזקף לזכותם כנראה ביום הדין של ההצבעה

הרנאן קאטאניו יגיע לטופ 3 - זה לא יקרה השנה אבל בואו נחכה כמה שנים להערכתי הוא גם עוד ייגע במקום הראשון למרות שהפעם האחרונה שדי גיי שלא בא מהטראנס עשה את זה היתה ב-2001 אם אינני טועה (גון דיגוויד) ואם כבר מדברים על דיגוויד וסאשה - 2 שמות שקשה לי לראות יוצאים מהטופ 10 ולא מגיע להם לצאת משם
גם לארמין מן הסתם יש מקום של כבוד ברשימה הזו - להערכתי ארמין הוא אחד מאלה שלא הגיע עדיין למקום הראוי לו שם

ושאלה לסיום

לאיזה מקום יצטרך איי טי בי להגיע כדי שאני סוף סוף יחליט להפסיק לצחוק ולתת צאנס ולשמוע סט אחד שלו? סתם כדי לדעת למה הוא שם


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Jun-24-2006 12:15 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...

מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..


___________________




Old Post Jun-24-2006 14:07  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
§chop¥
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Rehovot

זה באמת היה נראה לי מוזר שכל שנה
shash,carl cox,pual okenfold
וכד' מגיעים למקומות גבוהים למרות שהם אינם נוכחים כמעט בסצינה...

מה שעוד נראה לי מוזר זה SVD
שמעתי סט שלו, לא מזמן ולא התחברתי בכלל...
אולי מישהו מוכן לתת לי את השם של הסט הכי טוב שלו (שנמצא ברשת) ואני אנסה שוב..


___________________




Old Post Jun-24-2006 14:07  Israel
Click Here to See the Profile for §chop¥ Click here to Send §chop¥ a Private Message Add §chop¥ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DvJ
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2005
Location: Ramat Gan , Israel

ניקלאס הוא יחסית טוב - אבל חסר בו אזיה משהו לטעמי לא יודע איך להסביר אתזה בסטים שלו הוא יותר מידי האוסי ורק אז עולה לקצת יותר פרוג אוהס כולל ההפקות שלו ולבסוף איזה קטע אחד או שניים של אפליפט....
חוץ מזה שההפקות שלו מקוריות וממכרות....

אייטיבי - שמעתי סט שלו דווקא בכלל לא רע מנגן אפליפט כמו
אלכס מורף סטונפייס וטרמינל מעט פרוג טראנס ובקושי מההפקות שלו
שלטעמי הם מאוד מסחירוות וזה הסיבה גם למיקמו הגבוה....
סהכ דייגיי טוב....וישחזור להפקות הראשונות שלו יהיה יותר טוב...חח

Old Post Jun-24-2006 15:04  Israel
Click Here to See the Profile for DvJ Click here to Send DvJ a Private Message Add DvJ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alex (ISR)
Trance-O-Holic



Registered: Mar 2005
Location:

שולץ הולך להפציץ בטופ 3

Old Post Jun-24-2006 15:44  Israel
Click Here to See the Profile for Dj Alex (ISR) Click here to Send Dj Alex (ISR) a Private Message Add Dj Alex (ISR) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

לא חושב שהטראנס יעלם
וכרגיל נראה לי דפוק בלהתעסק בעתיד

מי חושב שעוד 40 שנה הקרחון יפגע בכדור הארץ?

Old Post Jun-24-2006 17:58 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > דור ישן הולך - דור חדש בא
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 5 From Hydroid - Deepwater Sessions 003 07-18-05 [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackTrance [] Control - Dream Of Trance [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:29.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!