Unconfirmed line up so far: Deep Dish Sander Kleinenberg Sasha Desyn Masiello Steve Lawler The Advent Sandy Rivera Matthew Dekay 16 Bit Lolita's Bart van Wissen
___________________ Tiësto is Walt Disney Dance. Thematische Pretparkhouse voor avondvullend amusement.
Last edited by magrec on Apr-14-2006 at 11:04
quote:Originally posted by magrec Uncomfirmed line up so far: Sander Kleinenberg Sasha Geen slecht begin
Idd geen slecht begin Kleine toevoeging aan de line up: Sandy Rivera
___________________ Nightguide: 24/05 John Digweed - Paard 25/05 Steve Lawler - Panama 27/05 Sander Kleinenberg - Asta 15/07 Extrema Outdoor 19/07-02/08 IBIZA !!!
Wanneer komt de rest eigenlijk? Is daar al wat meer over bekend?
___________________ d&b session 20090519 My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)
quote:Originally posted by basd Wanneer komt de rest eigenlijk? Is daar al wat meer over bekend? 6 mei
Wat doet iedereen hier opeens? Is GC down ofzo?
Last edited by magrec on Apr-05-2006 at 10:37
quote:Originally posted by tango Wat doet iedereen hier opeens? Is GC down ofzo? Het valt wel op he
quote:Originally posted by Disney Het valt wel op he Hahaha, inderdaad! D'r is ook een 'progressive' forum op Partyflock Als ik niet naar de Loveparade ga, wordt dit toch een hele goede tweede optie denk ik.
___________________ "Life is all about choices & respect"
Aanwezig! De lineup ziet er nou al best goed uit
quote:Originally posted by SnuggLe Als ik niet naar de Loveparade ga, wordt dit toch een hele goede tweede optie denk ik. Gewoon komen Bram, mag je weer op m'n nek
___________________ ...I guess your state of mind is not yours to design...
DEEP DISH komt ook EDIT wordt
Last edited by Edwin B on Apr-06-2006 at 12:20