Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BAC, BTS, Diplôme ... Les résultats des TA-FR
Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
choukri
Flying Trance Dreamer

Registered: May 2002
BAC, BTS, Diplôme ... Les résultats des TA-FR

Alors ça donne quoi cette année

Old Post Jul-04-2005 10:18  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rejane
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2005

Les résultats pour mon BTS c'est vendredi mais sincèrement ça m'étonnerait que je l'ai (je me suis fais saqué par le jury)

Old Post Jul-04-2005 10:22  France
Click Here to See the Profile for Rejane Click here to Send Rejane a Private Message Add Rejane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Registered: Oct 2003

Resultats du bac de francais bientot (j'sais pas quand, j'sais pas ou...).

Old Post Jul-04-2005 11:41  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shito
fantôme

Registered: Sep 2001

Ingénieur informaticieeeeeeeeeeeen, je chui ingénieur informaticieeeeeeeeeeeeheeeeeen

Old Post Jul-04-2005 12:03  France
Click Here to See the Profile for Shito Click here to Send Shito a Private Message Visit Shito's homepage! Add Shito to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

j'ai eu mon DUT info l'année dernière.

Cette année je devrais avoir logiquement un DUT Multimédia , à moins que j'ai -20 comme note de stage

J'ai longtemps hésité entre arrêter l'an prochain ou faire juste une licence. Finalement je me suis lancé pour 3 ans encore

Old Post Jul-04-2005 12:26  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

Beh idem, si je chope pas une sale note en stage je devrais obtenir ma licence professionnelle d'informatique distribuée.
Aprés boulot ou master à Edimbourg

Old Post Jul-04-2005 12:35  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

comme j'ai eu l'occasion de le dire, j'entre en licence pro en septembre, me rapprochant du même coup des amis ta-fr nordistes (navré, andy)

Old Post Jul-04-2005 12:51  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
choukri
Flying Trance Dreamer

quote:
Originally posted by MinsK
Edimbourg

Y aller absolument car Erasmus c'est vraiment une expérience à avoir. On y apprend beaucoup, l'année passe vite et surtout ça teuf pas mal .

Old Post Jul-04-2005 12:51  France
Click Here to See the Profile for choukri Click here to Send choukri a Private Message Add choukri to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MinsK
Tranceaddict supreme

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by choukri
Y aller absolument car Erasmus c'est vraiment une expérience à avoir. On y apprend beaucoup, l'année passe vite et surtout ça teuf pas mal .

en + si j'y vais c'est pour 2 ans!
Par contre c'est pas par Erasmus: juste étudiant normal à l'étranger

Old Post Jul-04-2005 13:11  France
Click Here to See the Profile for MinsK Click here to Send MinsK a Private Message Add MinsK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

résultats du bac demain! Je devrais l'avoir après c'est pour savoir pour la mention...

Les résultats des prépas j'ai déjà eu y a un moment, j'ai celle que je veux (prépa HEC voie économique avec 30% d'admissions dans les 5 grandes ESC), et science-po c'est le 16 juillet mais je serais en Espagne, mais je l'aurais pas vu que j'ai fait une grosse bouze au concours !

Old Post Jul-04-2005 14:00 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Corry
Vendeur de cuillère...

Registered: Jul 2003

Bac de français et SVT, je serais les résultats le 8 !!! mais je ne pense pas trop l'avoir

Old Post Jul-04-2005 15:09  France
Click Here to See the Profile for The Corry Click here to Send The Corry a Private Message Visit The Corry's homepage! Add The Corry to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shred'r
St Simonien

Registered: Sep 2004

jviens de rentrer de la consultation...

il me manque 0.27 points pour avoir ma licence de geographie...

ca fait du boulot pour septembre

http://myspace.com/djshredr

Old Post Jul-04-2005 15:13  France
Click Here to See the Profile for Shred'r Click here to Send Shred'r a Private Message Visit Shred'r's homepage! Add Shred'r to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > BAC, BTS, Diplôme ... Les résultats des TA-FR
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback---- Latin House tune from 2004 needs IDing [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackV-Tracks - "Subway 26" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:24.

Forum Rules: