Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Silja Trance 2006 (2 CD) (Mixed By Dj P.A)
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001
Silja Trance 2006 (2 CD) (Mixed By Dj P.A)

Hallå gott folk. Då var det dags igen för en härlig Monday Bar kryssning. Tror det är min 7e eller något sådant. Jag brukar för det mesta DJa ihop en skiva som jag kallar Silja Trance i samband med kryssningarna. Och så har även skett denna gång. i det här fallet har jag gjort en Dubbel CD, där CD 1 symboliserar Markus Schulz stil och där CD 2 är Armin's stil. Dessa 2 är enligt mig de 2 bästa DJs i världen just nu. Så denna kryssning är lilla julafton för mig.

Här kommer i alla fall för dem som vill lyssna och kanske uppdatara sig lite på vilken stil som kommer att spelas. CD 1 (Markus Style) Jag uppar också så småningom CD 2.
Jag har inte lagt ner någon enorm tid på detta så mixarna kanske inte är hundra procentiga. Men ändå rätt OK. Mixen finns att hämta på YouSendIt. Här kommer länken.

http://www.yousendit.com/transfer.p...316036E139C2D5C

Tracklist CD 1

01 Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix)
02 Narek & Danny Bullo - I Need Somebody
03 Jose Amnesia & Jennifer Rene - Louder (Original Mix)
04 Rob B - Farewell (Original Mix)
05 Global Experience - Zanzibar
06 Karen Overton - Your Loving Arms (Markus Schulz Remix)
07 Benz & MD - Underoath (Perry O'Neil Remix)
08 Miika Kuisma - Miami Nice (Allende Remix)
09 Joonas Hahmo - The Fusion (Hawk Remix)
10 Latigidi - It's Time (Antidote's Elektrified Remix)
11 Gabriel & Dresden - Tracking Treasure Down (Allende Remix)
12 Nicholas Bennisson - Fueled
13 Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)

Old Post Aug-07-2006 18:47 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag laddar ner .. nu!

Old Post Aug-07-2006 19:40  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Braxen
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2004

Sista låten ftw ... sjukt, har fan inte tröttnat på den än

Old Post Aug-07-2006 20:02  Sweden
Click Here to See the Profile for Braxen Click here to Send Braxen a Private Message Visit Braxen's homepage! Add Braxen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003
Re: Silja Trance 2006 (2 CD) (Mixed By Dj P.A)

quote:
Originally posted by Dj P.A!
01 Jody Wisternoff - Cold Drink, Hot Girl (Original Mix)

Bland det bästa atm.

Old Post Aug-07-2006 20:26 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj P.A!
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Braxen
Sista låten ftw ... sjukt, har fan inte tröttnat på den än

Ja, den är över ett år gammal. Men har faktiskt sett att Schulz lirat den ganska nyligen fortfarande. Typiskt hans stil. Han får gärna lira den på Torsdag igen...

Old Post Aug-07-2006 20:31 
Click Here to See the Profile for Dj P.A! Click here to Send Dj P.A! a Private Message Add Dj P.A! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

Originalet knäcker Santiago Nino mixen alla dagar i veckan, femtiotvå veckor om året....

www.laszlo.se

Old Post Aug-07-2006 20:44 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SMC
custom title addict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Laszlo
Originalet knäcker Santiago Nino mixen alla dagar i veckan, femtiotvå veckor om året....

Aldrig, santiago nino kör fet sidechan.

Old Post Aug-07-2006 21:34 
Click Here to See the Profile for SMC Click here to Send SMC a Private Message Add SMC to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=Kotten=-
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

Håller med Laszlo. Dock en låt man tröttnat på lite vid det här laget.
Verkar annars vara en ok mix....

Old Post Aug-10-2006 10:36 
Click Here to See the Profile for -=Kotten=- Click here to Send -=Kotten=- a Private Message Add -=Kotten=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Silja Trance 2006 (2 CD) (Mixed By Dj P.A)
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown trance track [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHysterie - You're The One (Instrumental) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:58.

Forum Rules: