Ik kreeg een mailtje van ze ivm Dance Valley 2002.
Lees hieronder:
Beste Dance Valley bezoeker,
Bedankt voor je reservering voor een Dance Valley ticket. We hebben veel vragen gehad waarom je maar 1 kaart per e-mail adres kan reserveren. Veel bezoekers willen met meerdere mensen komen die geen e-mail adres hebben. Wil je absoluut zeker zijn van jouw kaart en een kaart voor je vrienden, kom dan met je vrienden naar Concept. Op Concept kan iedereen dan een Dance Valley ticket kopen.
Deze manier van kopen is niet alleen goedkoper, maar wat belangrijker is, is dat je je kaart zaterdag al in je bezit hebt. Dus, willen jij en je vrienden zeker zijn van een Dance Valley ticket, kom dan naar Concept. Voor meer informatie over Concept ga naar www.conceptparty.com.
Dance Valley Crew
-----
Ik vind dit dus echt te gek voor woorden! Eerst zowat 150 piek durven te vragen! En daarna moet je nog zowat op je knieën ook voor een kaartje! Ik vind dit echt bezopen!
Ik wil heel graag naar Dance Valley 2002 maar ik krijg er steeds minder zin in.
Echt woorden schieten me tekort hier over!
Dit is echt ZWAAR ONprofessioneel!
Ik begin een steeds slechter beeld over UDC te krijgen. Eerst Dance Valley vorig jaar zwaar kut geregeld en nu dit weer!
Beetje jammer mensen.......
Gelukkig zijn er organisaties die het wel beter weten te regelen.
Gegroet
Mar-07-2002 10:52
Kamaya
....You Are Sleeping....
Registered: Jun 2001
ik heb em ook gehad: 67,5 euro voor een kaartje!
Eerst heel omslachtig reserveren en dan: kom naar concept...
echt vaag. Ik moet financieel nog ff het een en ander uitwerken, ik kijk nog wel of ik ga. (ik WIL natuurlijk wel)
Mar-07-2002 12:12
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
dus in principe moet je 30 euro betalen om een kaartje van dance valley a 67.50 euro aan te schaffen...voor een feest waar nog geen naam van bevestigd is.. .. THIS IS HILARIOUS!!!!! ROFL
ik wil volgens mij niet eens naar een feest met zon corrupte organisatie...
Mar-07-2002 12:22
Yarnie
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by kolkiewolkie dus in principe moet je 30 euro betalen om een kaartje van dance valley a 67.50 euro aan te schaffen...voor een feest waar nog geen naam van bevestigd is.. .. THIS IS HILARIOUS!!!!! ROFL
ik wil volgens mij niet eens naar een feest met zon corrupte organisatie...
Maakt toch niet zoveel uit er komen toch wel genoeg top dj's want dat waren er de vorige jaren ook. Dance Valley bestaat nu al iets van 7 of 8 jaar en je kan dus echt wel weten wat je kan verwachten. Het zal echt niet zo zijn dat er net als met sensation nu in een keer een hele andere line-up zal komen als verwacht. Ze hebben trouwens al gezegd dat er evenveel tenten zijn als vorige jaar dus dat betekent dat er heus wel genoeg dj's bij zitten die je zek0r wlt zien.
Ik weet iig nu al bij zeker dat ik er deze zomer weer bij ben.
Mar-07-2002 12:30
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
blijft belachelijk dat je naar Concept moet gaan zodat je zeker bent van een kaartje.....
Kaartje ophalen als je line-up nog niet bekend is?..NO WAY!
Mar-07-2002 14:32
mido
God is a DJ, So am I
Registered: Jun 2001
Het is nu weer gewoon en truuk om mensen naar Concept te krijgen. Dat is natuurlijk slecht verkocht dat feest en proberen zo nog mensen te trekken. Triest zeg.
Gepost door Remy-D
Mar-07-2002 21:52
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
quote:
Originally posted by mido Het is nu weer gewoon en truuk om mensen naar Concept te krijgen. Dat is natuurlijk slecht verkocht dat feest en proberen zo nog mensen te trekken. Triest zeg.
Gepost door Remy-D
klopt helemaal, ik had nog nie eens gehoord over concept.. lol
maar over die line-up van dancevalley die is volgens mij zowizo goed.. het aantal dj's dat komt is gewoon zoooo groot dat der altijd wel lekkere dj's tussen staan..
btw.. ik ga nie, ben dan op vakantie (als ik goed gehoord heb wanneer dancevalley is.. )
Dat je zo kaartjes voor Concept aan de man probeert te brengen.. mja, bij TMF geven ze gratis kaartjes weg =]
Het rare vind ik dat er in het mailtje wordt gesuggereerd dat je je kaartje goedkoper kan krijgen bij Concept... HOEZO??? En dat: " wil je zeker zijn van je Dance Valley Ticket"... FFS ik heb gereserveerd! moet ik de dikke van dale erbji halen om te laten zien wat dat betekent??
Mja, beetje vaag allemaal...
GreetZ, DC
Mar-08-2002 00:18
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
hey Bel als je dit leest:
Vorig jaar met jou op Concept was toppie Dat blijft me de rest van m'n leven bij...(k)
Ik mis je!!!!!!!
Maar ik ga nu niet naar Concept, en DanceValley....mwah.......met ze allen naar Berlin is toch TIG keer leuker
Veel plezier voor degenen die zeker weten dat ze gaan
Dat ene groepje dat die hekken daar aan de zijkant overgeklommen is: daar zit ik denk ik wel bij