Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wegwerkzaamheden in België deze zomer
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002

Hallo!

Zoals zoveel nederlanders moet ik deze zomer met de auto naar t zuiden. Aangezien we een 10 tot 13 urige reis in een stuk door willen maken, is ieder half uurtje voordeel meegenomen. Nou ben ik op de hoogte van de werkzaamheden aan de ring bij Antwerpen, maar volgens de ANWB zijn er meer...

Nou vroeg ik me af, welke werkzaamheden ernstige vertraging opleveren, en welke minder ernstige. M.a.w. wat is volgens jullie de beste route? Als t echt ernstig is allemaal ga ik een stukje door duitsland (niet zo ver als hier aangegeven staat, t kan een stuk korter nl.) of gewoon dwars door Luxemburg (lekker toeristisch )

Ik moet van Rotterdam richting Dijon overigens, en terug misschien meer langs t westen (alhoewel we Parijs willen wermijden). Voor de terugweg lijkt de liefkenshoektunnen de enige optie dus... Maar de heenreis heb ik veel meer opties.

Dus... Wie heeft ervaring met welke werkzaamheden... enlighten me please

Old Post Jul-15-2004 15:24 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict

Registered: Apr 2001

Weleens overwogen 's nachts te rijden?

Old Post Jul-15-2004 16:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2004

Ben niet op de hoogte van de andere werkzaamheden, maar doe jezelf een plezier en vermijd de Antwerpse ring, zeker in het spitsuur en op zaterdag. De Singel lijkt vrij goed te lukken met de tijdelijke bruggen, dus IN de stad geraken is minder lastig, maar op de Ring is het nog vrij vaak file.

Old Post Jul-15-2004 17:56  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

hey hey das de weg die wij al 20 jaar pakken.

Ik zou Luik en omstreken proberen te vermijden. Via brussel is de gemakkelijkste.
En of er echt zooveeel werken zijn zal ik aan men broer is vragen, die komt zaterdag terug van lloret.

Old Post Jul-15-2004 19:28  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by jp
Weleens overwogen 's nachts te rijden?

Ja, we gaan waarschijnlijk ook 's nachts. Als het aan mij ligt wel iig... Maar dat houdt in dat we 's avonds misschien al door België rijden als we niet op t end in de drukte willen rijden...

Overigens heb ik nog niet zo heel lang geleden ruim een uur op de A12 stilgestaan midden in de nacht, omdat ze zo nodig een brug over de snelweg moesten plaatsen.

Ik ben benieuwd wat je broer te melden heeft Pooley Hoe meer info hoe beter wat mij betreft

Old Post Jul-15-2004 19:39 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

Die bruggen zijn ondertussen allemaal gezet.

Old Post Jul-16-2004 11:03  Belgium
Click Here to See the Profile for SilentEagle Click here to Send SilentEagle a Private Message Add SilentEagle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

Ik hoorde een aantal dagen geleden dat een doortocht naar het zuiden zoiezo file op zou leveren in wallonio. Op de normale weg zijn ze aant werken ->alles over 1 rijstrook en op de alternatieve route werken ze ook ->ook daar alles over 1 rijstrook.

Old Post Jul-16-2004 11:12  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SilentEagle
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by djcresto
Ik hoorde een aantal dagen geleden dat een doortocht naar het zuiden zoiezo file op zou leveren in wallonio. Op de normale weg zijn ze aant werken ->alles over 1 rijstrook en op de alternatieve route werken ze ook ->ook daar alles over 1 rijstrook.

Efficiente planning.

Old Post Jul-16-2004 11:21  Belgium
eieregooie
Perceptions

Weet je hoe we in Nederland zo'n planning noemen?

Old Post Jul-16-2004 15:42 
MikeVee
THUNDERDOME

Registered: Mar 2004

En veel problemen gehad onderweg?

Old Post Aug-16-2006 14:22  Belgium
Click Here to See the Profile for MikeVee Click here to Send MikeVee a Private Message Visit MikeVee's homepage! Add MikeVee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mellow_head
I Kill For You

Registered: Aug 2004

Ja hier zijn ze ook aant werken aant station in Tongeren. Een rijstrook onder de brug is afgeslote, nu vinde sommigen het nodig om diagonaal op de andere strook voorbij te rijden, resultaat: scherpe bocht richting Maastrichtersteenweg...ge ziet geen kloot, dan komt er ene tege 80km/u voor u invliegen en die verkeerslichten staan ook krom opgesteld, gistere is er ene met zn getuned bakske tegen op getoucheerd, verkeerslicht tegen de grond, flikken daar...nog MEER oponthoud...*zucht*

FRVADE THE HARDEST INTERNET ENIGMA
JIMS!

Old Post Aug-16-2006 14:25 
Click Here to See the Profile for mellow_head Click here to Send mellow_head a Private Message Add mellow_head to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
domineesje
Con amor todo se puede!

Registered: Feb 2005

google eens moat

http://www.wegeninfo.be/

Old Post Aug-16-2006 14:28  Belgium
Click Here to See the Profile for domineesje Click here to Send domineesje a Private Message Visit domineesje's homepage! Add domineesje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Wegwerkzaamheden in België deze zomer
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID This Please [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Future Sound of London - Cascade (Shortform) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:01.

Forum Rules: