Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!!
Pages (3): [1] 2 3 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001
Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!!

Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds

Je ziet t al, ikzelf spaarde vroeger alles van Ferrari (mja, lekker standaard ). Van de modellen van BBurago tot aan de exclusieve modellen die meer dan 300 gulden koste.
Was ongeveer van m'n 6e tot me 13e dat ik echt alles kocht en had me hele kamer volhangen met posters en noem maar op. En al die schaalmodellen stonden netjes in een vitrinekast om het stofvrij te houden.

Maar op een gegeven moment vindt je t leuk geweest en nu ligt alles op zolder bij m'n ouders netjes ingepakt. Het blijft natuurlijk zonde om weg te gooien (wat ik eerst wel wilde doen, maar dat mog nie van me moeder ).

"En vindt je t nu stom dat je dat gespaart heb vroeger"

Nee, er zitten echt super mooie modellen tussen en misschien dat ik ze later weer in een vitrinekast zet op me werkkamer ofzo
De liefde is nu eventjes weg....

Old Post Mar-06-2002 12:20 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ik heb voetbalstickers gespaard... van ek 88, wk 90, ek 92.... en de competitie dan he... mooi man, heb die albums van Panini nog. heb ook die voetbalkaarten van het WK 94, heb ik ook een ardige stapel van. JAmmer dat ik er nu te oud voor ben

heb ook vroeger van die kleine autootjes gespaard. had je zo'n miniatuur van een Volvo ofzoIk heb ze op een braderie allemaal verkocht toen ik 10 was

Old Post Mar-06-2002 12:28 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

Ben ook begonnen met dat soort verzamelalbums......stickertjes en dat soort shit.
Heb een tijd lang modelauto's (1:18) gespaard, heb er nu een stuk of ehm....15 (?). Heb er een mooie vitrinekast voor, dus die staan nog lekker in m'n kamer.
Verder heb ik eerder alles gespaard wat met het leger te maken had....(don't ask me why )

Op het moment ben ik wel behoorlijk met formule 1 bezig en met rally, maar daar spaar ik niet echt iets van......

Verder ben ik een groot verzamelaar van geld.....

GreetZ RubDub

Old Post Mar-06-2002 12:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

heb in mijn hele leven maar 1 verzamelhobby gehad, die ik tot mijn grote verdriet eind 2001 heb moeten opgeven: keiharde hollandse gulden ...

inmiddels is dit omgezet in euro's.. (centen, 2centen en 5 centen gaan allemaal pot in.. ga ik nog een keer goed van vollopen over 3 jaar ofzo

Hard = goed

Old Post Mar-06-2002 12:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

Hmmmm als ik er zo aan trug denk ben ik echt spaarziek geweest.
Heel vroeger toen ik nog een klein lexje was spaarde ik snoeppapiertjes. Stoer he! :P
Later heb ik nog knikkers gespaard, maar ja dat was meer winnen. Kheb zo'n 20 kilo ton witte reus helemaal vol met knikkers.
Uh flippo's uit4raard. Die voetbal dingen en smiths.
Nog meer hoor is een hele waslijst. Die autootjes op schaal heb ik ook gespaard. Heb er nu best veel op me kamer staan.
En ik heb bierviltjes en suikerzakjes gespaard.
Vergeet ik wat? Hmmmm zal best wel. Allemaal heel onnodig atuurlijk
enne nu spaar ik trance

Old Post Mar-06-2002 13:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

LoL

GARBAGE PAIL KIDS

zoooo leet

Van die kauwgompjes die je kocht bij de jamin.. (pakjes tegelijk) en die kauwgom gooide je eiglijk gewoon weg.. of je had je bek vol met 20 kauwgompjes.. eigenlijk ging het namelijk om de plaatjes!.. k vin ze nog steeds kewl..

flippo's met die 1 punter shit heb k ook gedaan ja.. vond alleen het 1 punters tegen 3 punters ruilen leuk..

ow ja posters had k er ook veel van hele muur hing vol met van die bolimia vrouwtjes skitterend!

en nu spaar ik svcds hehe

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-06-2002 14:08 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

flippo's, heb ze allemaal gehad, voetbal, chester, looney tunes noem ze maar op, vond ik toen echt heel erg cool.

nu spaar ik niks meer, misschien ga ik later ferrari's sparen (Schaalmodel 1:1)

Old Post Mar-06-2002 15:06 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Zoals vele anderen spaarde ik vroeger ook veel voetbalplaatjes en flippo's, vooral voetbalplaatjes. 's middags altijd naar het winkelcentrum waar een hele groep stond om kaartjes te ruilen en om tegen te spelen ed. Het leukste was dan om vals te spelen door een plakbandje bijvoorbeeld aan de achterkant te plakken waardoor die altijd goed terecht kwam ......memories. Zeker geen spijt van vond ik echt altijd super....die spanning als je zo'n pakje open maakte

Sinds kort spaar ik platen, wel erg duur maar goed. Ik kick ook helemaal op die hoezen van die platen....mooie hoes vinnik erg cool

Old Post Mar-06-2002 15:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
Ow ja, ik heb ook van die Panini abums ( ik heb ze uit de kast gehaald) vaN Super Mario Bros, Turtles gespaard. Ook haddik die kauwgomstickers van Turtles gespaard...

Wat een tijd... kwam ik aankakken met 1 gulden om een paar kauwgompies te halen voor die stickers

Old Post Mar-06-2002 16:00 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Owja, ik spaarde vroeger ook altijd Top 40 blaadjes. Was mooi goedkoop. Ging ik altijd samen met een knakker de Top 40 luisteren op zaterdag en alles bijhouden enzo.

Old Post Mar-06-2002 16:03 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Optimus
Ow ja, ik heb ook van die Panini abums ( ik heb ze uit de kast gehaald) vaN Super Mario Bros, Turtles gespaard. Ook haddik die kauwgomstickers van Turtles gespaard...

Wat een tijd... kwam ik aankakken met 1 gulden om een paar kauwgompies te halen voor die stickers

haha dat boek van de turtles had ik ook....die was echt cool. Toen was ik nog heel klein volgens mij en daar kreeg je ook zo'n rood/blauwe bril bij waardoor je 2 verschillende dingen zag ...eg cool

Old Post Mar-06-2002 16:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TimeportE
... Addicted Yet ?

Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED

quote:
Originally posted by Optimus
Turtles gespaard. Ook haddik die kauwgomstickers van Turtles gespaard...

WUAAAA!!! dat deed ik ook, lol !!
en natuurlijk flippo's en voetbalplaatjes.. en ik spaarde die kleinste knikkers (mini's en 1tjes).. hehe

Click here for all the Holland TA's, there are a lot of them!!!

Old Post Mar-06-2002 16:07  Aruba
Click Here to See the Profile for TimeportE Click here to Send TimeportE a Private Message Add TimeportE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat voor verzamel- en spaar woedes heb je ooit gehad of heb je nog steeds!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): [1] 2 3 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease ID track..popular tune [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMANDY Vs Booka Shade - Body language [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:22.

Forum Rules: