Euh day one bedoel je eigenlijk ;-)
Want 27 april is eigenlijk geen deel van de 2 days of kaos.
Satoshi tomiie is tribal/tech-house/progressive
Kasey taylor is progressive/tech-house
anthony pappa progressive
per progressive
andy jarrod progressive
minimum leeftijd is 21 maar daar doen ze niet zo moeilijk mee tijdens 2 days of kaos. WEL een beetje netjes kleden hoewel zelfs dat niet zo'n probleem is afgelopen weken.
Hoe vaak kremlin te weinig laatste tijd (school etc. maar het is binnen 1 a 1,5 uur makkelijk te doen...maarja ben wel afhankelijk van mensen die auto hebben en naar krem gaan en de laatste tijd gaan we veel vaker naar the Q)
Mar-08-2002 12:39
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
wat een line-up zeg, kweet aleen nie of ik kan gaan. Weekend voor Qontact, beetje ver weg etc. Maar als ik die line-up zie zeeeeker de moeite waard. Ik hou jullie op de hoogte
GreetZ, DC
Mar-08-2002 14:05
ChooChoo
Junktion
Registered: May 2001
Dit ziet er best vet uit. Day 2 spreekt voor zichzelf. Maar Day 1: Satoshi Tomiie! Een van de beste prog producers. En Anthony Pappa lijkt me ook gaaf om es live te horen.
greetz ChooChoo
3 Colours vs Junktion present The Syndicate - Deception Point
Mar-08-2002 14:41
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
die eerste dag ziet er heel aantrekkelijk uit met anthony pappa en satoshi tomiie.. vooral als je bedenkt dat ik nog nooit in die tent geweest ben en daar zeker verandering in moet komen.
maarja, diezelfde dag staan ook Jeff Mills, Ken Ishii en Funk d'Void in de winkel van sinkel in utrecht..