Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe zie jij jezelf over 20 jaar?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
Talking Hoe zie jij jezelf over 20 jaar?

Ik schets even het algemene toekomstbeeld van de meesten van ons waarschijnlijk:

Een gezin, bij voorkeur met tweeling.
Een huisvrouw die braaf elke dag het avondmaal prepareert als je uitgeblust van je werk thuiskomt.
Na het eten plof je op de bank en de eerstkomende 4 uur kom je er niet meer vandaan.
Een Opel Astra stationcar voor de deur (handig voor de kinderen en de hond, een labrador, die je wel eens mee moet nemen).
In je huis staan hele mooie IKEA-stukken, inclusief de 20 laden kast.
Als het even kan heb je ook nog een cavia en eventueel een goudvis.
Je gaat 2 maal per jaar op vakantie: in de zomer met de kids naar een Franse camping (met je eigen caravan natuurlijk) en op wintersport in Zwitserland, omdat daar "van die gezellige mensen wonen".
Eenmaal in de week ga je naar je schoonmoeder

Al met al een heel aardig toekomstbeeld nietwaar?

Old Post Mar-08-2002 14:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001

20 jaar.. tering.. dans je leven al voorbij.. maarja

K zal toch echt wel gaan moeten aanpappen met zon ex-guess model.. of een net nieuw replay model.. (nu maar hopen dat dik niet in is dan)

Dan zal ik een fijn autotje hebben.. heb ik huisje in spanje ge erftdtdt

Huis waar ik permanent woon.. maakt niet uit.. want ik zal toch altijd aan het vliegeren zijn.. want daar maak k me beroep van.

Ow en een hond of 1 a 2..

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-08-2002 15:33 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Over 20 jaar leef ik op een andere planeet.......

Old Post Mar-08-2002 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Over 20 jaar lig ik ergens verkankerd in zo'n kamertje van de Jelleynek.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Mar-08-2002 15:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Menno
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Remy D
Over 20 jaar lig ik ergens verkankerd in zo'n kamertje van de Jelleynek.

LOL..

Het beeld dat Cosmic Guy schets klopt wel een beetje ja...ik neem alleen i.p.v een hond 2 katten want die stinken niet zo...

Old Post Mar-08-2002 16:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Menno Click here to Send Menno a Private Message Add Menno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Over 20 jaar dan.......misschien gezellig meidje....beetje krossen met me getunede Mini, flatje.....
Beetje camera-werk als beroep.
Hond......

uhhhhmmmmmmmmmm, tja.....

Old Post Mar-08-2002 17:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002

Het hoeft niet perse 20 jaar te zijn, maar gewoon over hoe jij jezelf ziet als je een tijdje gewerkt hebt, een vrouwtje gevonden hebt en misschien wat kinderen hebt.
Engeloof me: IEDEREEN heeft IKEA-meubels in zn 1e huisje....

Old Post Mar-08-2002 17:49  Netherlands
Click Here to See the Profile for Cosmic Click here to Send Cosmic a Private Message Add Cosmic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Het hoeft niet perse 20 jaar te zijn, maar gewoon over hoe jij jezelf ziet als je een tijdje gewerkt hebt, een vrouwtje gevonden hebt en misschien wat kinderen hebt.
Engeloof me: IEDEREEN heeft IKEA-meubels in zn 1e huisje....

LoL nee man ik pak gewoon wat van hiero.. me ouders zijn fat modern.. dus sleep lekker op dagje dat ze zijn uit eten op mijn kosten.. (lieve zoon) ff die bank mee.. en de hele eettafel enzow.. investeringkje van 300 levert je toch wel wat meer op dan 300!

slimme jonge he !

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Mar-08-2002 17:56 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

LOL

leuke thread..

over 20 jaar... ben dan dus 40...

mmmm.. hoop dan net dat krot van een huis van mijn pa en ma over te nemen... lekker ruim...lekker grote schuur waar ik een beetje aan mijn wagentjes kan knutselen (me = autofanaat, inclusief ouwe gebakjes)
binnenshuis boeit me niet, nooit gedaan, zalt ook nooit worden.
bij voorkeer GEEN kinderen (gejengel aan de kop moet ik niet) maar daar heb je maar voor 50% inspraak in...
knap/leuk/lief/etc./blabla vrouwtje.. die mag dan lekker in een 1 of ander mpvtje rondcrossen(wacht eens, geen kinderen... das mooi... zij een cabrio...) ..dan stick ik wel bij een mooie en/of snelle coupe.
hond mag, ondanks de burgerlijkheid (<<== iets wat ik verafschuw)
NIET woonachtig in stad.. hou ik niet van.

verder... ach ja.. nooit zo mee bezig gehouden.. voor hetzelfde geld word je maar 30 or so...

ow ja: op vakantie idd 2x per jaar, naar voorgenoemde locaties...

l8er

(hoe mijn droom eruitziet is behoorlijk anders trouwens..

Hard = goed

Old Post Mar-09-2002 00:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by kolkiewolkie

over 20 jaar... ben dan dus 40...

zeg vriendje, over 20 jaar, ben jij 39
of begint de oudheid nu al door te slaan

Ik zie mijzelf over 20 jaar nog steeds naar vette feesten heen gaan, en dan weer gezellig meeting met mede TA's

GreetZ RubDub,

mijn echte toekomstbeeld, zie Cosmic Guy, zoiets dan ongeveer

Old Post Mar-09-2002 11:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Menno

LOL..

Het beeld dat Cosmic Guy schets klopt wel een beetje ja...ik neem alleen i.p.v een hond 2 katten want die stinken niet zo...

haha, katten stinken dus echt wel gruwelijk hard...... veel erger dan honden

over 20 jaar heb ik een huisje op de Malediven (of zoiets dergelijks) Ferrari (of Viper) voor de deur en een mooi fotomodelletje (Heidi Klum maar dan in ut Nederlands ofzo)

ikke optimistisch, hor kom je erbij

Old Post Mar-09-2002 13:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

mijn toekomst over 20 jaar.... dan zit ik naast Remy

SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN SLIKKEN

geintje joh

Last edited by Opti on Mar-09-2002 at 15:19

Old Post Mar-09-2002 14:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Hoe zie jij jezelf over 20 jaar?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackOMFG!! Amazing hard acid trance chewn....help!!!!!!! [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKyau vs. Albert - Not With You (Ronski Speed Vocal Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:26.

Forum Rules: