Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA, Den Haag
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gonzo
blub .oO

Registered: Feb 2003
[12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA Den Haag

quote:
Op Zaterdag 12 Augustus 2006 barst inmiddels voor de tiende keer de FFWD Heineken Dance Parade los op de straten van Rotterdam. Uiteraard is Intuition Recordings er ook dit jaar weer bij met een eigen truck, die in samenwerking met de Haagse Club AstA gehost zal worden. Uiteraard zal Intuition Recordings de mensenmassa in Rotterdam weer voorzien van kwalitatief hoogstaande trance, die voorgeschoteld zal worden door vertegenwoordigers van de nieuwe trance generatie.

De DJ’s, die op Zaterdag 12 Augustus 2006 tijdens het 10-jarig jubileum van de FFWD Heineken Dance Parade het frisse label Intuition Recordings zullen vertegenwoordigen, zijn: Menno de Jong en Leon Bolier. Deze door velen geroemde jonge producers én DJ’s zullen garant staan voor een parade vol kippenvel. Uiteraard zal de wagen van Intuition Recordings & de Asta wederom voorzien zijn van de nodige dosis licht en sound. Dus zorg ervoor dat je deze truck niet mist, en we nodigen je graag uit om achter de Intuition & Asta-truck de tocht over de Erasmusbrug te dansen.

Uiteraard is het feest niet compleet zonder een heuse afterparty! Daarom presenteert Intuition Recordings ook dit jaar weer de “Intuition FFWD Afterparty” in de AstA te Den Haag. Vanaf 23:00 uur is iedereen van harte welkom op deze waanzinnige afterparty, en het muzikale gedeelte zal verzorgd worden door Menno de Jong en Leon Bolier. Special guests tijdens deze afterparty zijn Cor Fijneman & Phynn, afkomstig van het Bredaase Black Hole Recordings. De perfecte ingrediënten dus voor een smakelijke afsluiter van een geweldige dag.

Op vertoon van de “Intuition FFWD Afterparty”-flyer heb je GRATIS entrée tot de geweldige afsluiter in de Haagse AstA. Deze flyers zullen verspreid worden rondom de Intuition/Asta-truck op de route van de FFWD Heineken Dance Parade, dus zorg ervoor dat je deze truck ab-so-luut niet mist.

SHORT INFO
Datum: Zaterdag 12 Augustus 2006
Naam: “Intuition FFWD Afterparty”
Loaktie: AstA – Den Haag
Line Up: Menno de Jong, Leon Bolier, Cor Fijneman & Phynn
Tijd: 23:00 uur – 05:00 uur
Entrée: Gratis met de flyer die op te halen is bij de truck van Intuition en Asta
Min. Leeftijd: 18

Oftewel: iedereen mee naar Den Haag na afloop van de FFWD

Last edited by Gonzo on Jul-28-2006 at 18:35

Old Post Jul-28-2006 18:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gonzo Click here to Send Gonzo a Private Message Visit Gonzo's homepage! Add Gonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppy
Bankzitter #1

Registered: May 2004

Helaas..ben op vakantie dus moet de hele parade missen

Old Post Jul-29-2006 06:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppy Click here to Send Muppy a Private Message Add Muppy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!

Registered: Mar 2002

in denhaag een after van een feest uit rotterdam

wat mis ik hier?

Ga eens dood!

Old Post Jul-31-2006 02:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

een euromast, verder niet veel meer geloof ik?

Old Post Jul-31-2006 06:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by franzelare
in denhaag een after van een feest uit rotterdam

wat mis ik hier?

Intuition/Asta truck, Intuition/Asta after... lijkt me logisch...

en zo ver is Den Haag nou ook weer niet van Rotterdam

Old Post Aug-05-2006 21:14 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

Registered: Oct 2004

Ben blij dat de Asta een dak heeft met die zeikregen de hele tijd

Old Post Aug-11-2006 13:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Transara
tranceaddict

Registered: Aug 2006

Moet overdag studeren, dus voor mij geen (ik hoop voor jullie van niet, maar Mr Weergod heb je niet in de hand)natte FFWD.

(ik zal aan jullie denken als ik binnen aan een heerlijke mok warme koffie met een toefje opgeklopte melk zit )

Maar 'savonds in de Asta ben ik er zeker bij, is toch thuiswedstrijd voor mij!

Heb mijn FeestMuts al klaarliggen!

BTW, heb wel al heel veel Zonnedansjes gedaan voor morgen, dus hoop dat het gaat helpen en dat morgen lekker het zonnetje schijnt en dat ik binnen zit te balen boven mijn boeken....

Old Post Aug-11-2006 13:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Transara Click here to Send Transara a Private Message Add Transara to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HardKiller
EDM Addict

Registered: Mar 2002

Present! En Kris O'Neil is toegevoegd aan de line-up

23:00-00:00 Kris O'Neil
00:00-01:30 Leon Bolier
01:30-03:00 Menno de Jong
03:00-05:00 Cor Fijneman vs. Phynn

Old Post Aug-11-2006 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for HardKiller Click here to Send HardKiller a Private Message Visit HardKiller's homepage! Add HardKiller to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

quote:
Originally posted by HardKiller
Present! En Kris O'Neil is toegevoegd aan de line-up

Foei, is Gonzo toch vergeten de draad te updaten

Old Post Aug-11-2006 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Loraine Click here to Send Loraine a Private Message Visit Loraine's homepage! Add Loraine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Loraine
Former Trance Chica

PICAAAAS

Op Intuition Forum zullen ongetwijfeld meer links volgen de komende tijd

Zal straks review tikken...en deze post aanpassen

Old Post Aug-13-2006 16:32  Netherlands
Loraine
Former Trance Chica

Review FFWD

FFWD Dance Parade 2006 - Rotterdam (12.08.2006) - AStA/Intuition Truck

Met Lies op Leiden CS afgesproken om vanuit daar samen verder te reizen richting Rotterdam, waar de 10e editie van de FFWD Dance Parade plaats zou gaan vinden.
Eenmaal op Rotterdam CS aangekomen al de eerste Intuition Folks tegen het lijf gelopen.
Rustig aan richting de opstapplaats op de hoek van de Mathenesserlaan-Nieuwe Binnenweg gelopen waar het kruispunt zich al aardig had gevuld met vrolijk gekleedde mensen die allemaal op hun truck wachtten.
Armin gaf op de valreep nog even een interview weg en in de omringende kroegen werd menig toilet gebruikt als heus verkleedhok.

Het was het tweede jaar dat Intuition Recording i.s.m. de AStA meedeed met de FFWD.
Dit jaar verliepen de voorbereidingen echter voorspoedig en dat was ook goed terug te zien aan de decoratie van de truck!
Geheel stijlvol versierd met gedrapeerde gordijnen, slingers en gelikte banners maakte de truck een massieve indruk in de welbekende Intuition kleur: ORANJE.

Helaas werd de lucht spontaan donkergrijs toen de stoet langzaam ging rollen en al snel volgden de gevreesde stortbuien.
Voor ons was het nog redelijk te doen omdat we een dak hadden op de truck (alleen de apparatuur in de booth moest meer beschermd worden), maar vooral sneu voor de vele mensen die zich aan de kant van de weg hadden geschaard om een glimp van de stoet op te vangen.
Gelukkig liet menigeen zich niet van de wijs brengen door een oer-Hollandse regenbui en maakten nog behoorlijk wat mensen -al dan niet voorzien van de nodige regencapes, paraplu's e.d.- een heuse regendans.

Menno begon zijn set met zalig zomerse tracks hetgeen de feeststemming nog eens lekker versterkte.
Het geluid was dit jaar overigens ook goed geregeld op de truck, al was het dragen van oordopjes (of de plugjes die gratis verstrekt waren door de organisatie van de Dance parade) zeker geen overbodige luxe!
Net als vorig jaar werden ook dit jaar de schokdempers van de truck weer tot het uiterste getest want tegen de tijd dat de truck de Weena bereikte, stuiterde het oranje geval bijna voort op het aanhoudende gespring van de passagiers op de pompende beats.
De rit over de Weena en Coolsingel was wederom verrukklijk! Ondanks het wisselvallige weer waren er toch nog aanzienlijk veel mensen op de Parade af gekomen en werd er weer goed gefeest rondom de trucks.

Leon nam het halverwege de route over van Menno en ook hij wist de omstanders met gemak om zijn vinger te winden met zijn set met als hoogtepunt de Erasmus brug.
Ondanks het feit dat het er op de "Cool" redelijk zonnig aan toe was gegaan, begon het op de Erasmus brug helass weer in alle hevigheid weer te gieten.

FFWD 2006 was ondanks het wispelturige weer zeker weer een geslaagd feest! Petje af voor de strakke organisatie: Menno, Leon, Michel en Rob en de sponsors !

FFWD afterparty @ de AStA - Den Haag:

Na een hapje eten en hazenslaapje in Leiden, gingen de Trance Chicas vervolgens weer op pad.
Ditmaal met bestemming Den Haag om lekker verder te dansen en springen in de AStA. De set van Kris O'Neil nauwelijks meegekregen door de vele meetings in de foyer. De sfeer was ronduit (as usual) superb te noemen!
Veel mensen die overdag op of rondom de truck hadden meegefeest waren weer goed vertegenwoordigd. Leon opende zijn set met Bonaire waar ik toch stiekum wel op hoopte...tis zo'n lekkere track!
Zijn set was weer lekker stevig te noemen wat wel goed van pas kwam want menigeen moest zijn/haar laatste restje van de Taurine-overdosis nog ff goed kwijt.
En zoals wel vaker op Intuition feestjes werd de sfeer weer goed bepaald door een grote meute mensen die zich graag gedragen als een stel losgeslagen jonge honden,hahhahaha.

Menno volgde Leon ditmaal op in de AStA en deed waar hij goed in is: het dak eraf knallen
Hoogtepunt van de nacht was toch wel de nieuwe track van Cliff (Coenraad) en Leon (Bolier) ! De AA/B-side van The Mighty Ducks is zeker een geslaagd project!

Cor en Finne sloten het feest af maar tegen die tijd waren de meesten toch wel behoorlijk gesloopt van een lange dag dansen en springen.
Dus ook wij besloten dat het tegen vieren wel tijd was om onze mandjes op te gaan zoeken.

Afterparty vond ik buitengewoon goed geslaagd iig. Verdomd lekkere muziek en erg gelachen met de Intuition & Clubcharts mensen, hetgeen wel te zien is aan de picas,hahahhaha.

Nog zeker een week nagenieten en op naar het Intuition Summer Event! Nu maar hopen dat het iig n stuk zonniger zal zijn!

Fimpjes:Gemaakt met een ordinair fotocamera, dus de kwaliteit is niet mega-strak
Filmpje FFWD Dance Parade 2006
Filmpje Afterparty

Last edited by Loraine on Aug-14-2006 at 10:54

Old Post Aug-13-2006 23:05  Netherlands
Transara
tranceaddict

Registered: Aug 2006

Het was idd een zeeer geslaagde after party in de Asta!

Het was mijn eerste intro met de Intuition people, wat heb ik hard gelachen! Zet er een beat onder en die lui gaan helemaal los! Ik vond het beregezellig!

Ik heb nu al zin in zaterdag....

Old Post Aug-14-2006 07:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Transara Click here to Send Transara a Private Message Add Transara to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [12-08-2006] Intuition FFWD Afterparty - AstA, Den Haag
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackCrazy Trancer....break Sample [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWhiteroom ft. Amy Cooper - Someday (Instrumental Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:42.

Forum Rules: