Is er iemand die een goed progje heeft om ff wat cijfertjes van een ID te veranderen?
M'n vriendin + andere vriendin zijn 17, verder (nog) nooit geweigerd ergens, maar afgelopen Qlubtempo werd wel om legitimatie gevraagd en hebben toen gezegd dat ze geen ID hadden en gezegd dat ze 18 waren.
Maar wie weet worden ze op volgende Qlubtempo geweigerd en dat zou knap lullig zijn...
Niet alleen voor mij, maar ook voor ScuL
Dus is er iemand die ff zou kunnen photoshoppen ofzo contact me @ MSN!
niet zo moeilijk doen man.
meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by ScuL
niet zo moeilijk doen man.
meestal als het mislukt gewoon net doen alsof je wegloopt en naderhand weer teruglopen maar dan in een andere rij gaan staan.
als het druk is zien ze het toch niet
ja en anders verkoop je je kaartje gewoon voor 100 €
Dec-18-2002 21:24
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Jappio
ja en anders verkoop je je kaartje gewoon voor 100 €
betwijfel of dat lukt voor een kaartje dat aanvankelijk 20€ kost.. vervijfdubbeling is een beetje te veel van het goeie
Originally posted by Akira
Ach zelfs ik kom met mijn kleuterkop binnen dus laat staan een meisje...IK werd laatst zelfs 14/15 geschat terwijl ik toch echt 21 ben haha
duidelijk een Chinezenprobleem want ik word ook altijd 16/17 geschat met mijn apekop Ik ben 21...
Dec-18-2002 23:06
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by Akira
SCUL als student van de SVC moet je dat natuurlijk kunnen...haha...HANS frolich heeft je natuurlijk de kneepjes van het vak geleerd. hehehe...
mwah kan wel redelijk fotosoepen maar de grafische kant trekt me niet zo. meestal heb ik PS ook niet eens geïnstalleerd staan op m'n PC. ... hans fröhling is een draak. ik heb het nog eens met hem aan de stok gehad toen ik op wintersport was gegaan en me ziek had gemeld
Een paar flappen in de hand van een domme portier douwen is niks mis mee daarentegen
Dec-18-2002 23:11
TimeportE
... Addicted Yet ?
Registered: Jul 2001
Location: The Netherlands in "Limburg City" Maastricht <Attention!!> 3000 posts REACHED
als je haar paspoort een jaartje opschoeft naar bv 84 dan moet je nie vergeten ook in het nummer (dat ergens beneden staat) te veranderen naar 84... dan kopieren en dat pakken ze wel.. ze gaan daar meestal nie zo moeilijk over doen..