|
| quote: | Originally posted by DjAviander
Nästa omgâng SKA jag vara med ocksâ, haha |
vaffö var du inte med i år då? du skrev ju i "ursprungstråden" och allt såg jag
Men det var då värst vad det har blivit tyst på Sweta nuförtiden. Bara 2 medverkande i fototävlingen som skrivit, som dessutom varit med och anordnat (!) och 3 andra som skrivit Trodde det skulle va liv i tråden efter 2 dgr som jag varit off forums. Annat var det förr i tiden. Trist....
Såhär röstade jag i vilket fall:
1)"Sommar" var sjukt svår att rösta i. Tog fleeera timmar innan jag kunde bestämma mig och eg. kunde 1, 3, 5 & 9 likaväl kunnat få min röst. För mig var den här mest somrig, även om ettan var läckrast (dock mörk)
2) Stod mellan den och partyknüller.. men mja.. den här var bäst ändå.. Dessutom är Finlands "Mega Pussi" (stor chipspåse) snäppet
roligare Bild kommer kanske senare om jag har lust
3) finast i kategorin
4) finast & bäst i kategorin. Further comments are unnecessary
5) Svårt att rösta igen.. men eftersom jag inte fick rösta på min gullige bäbis så stod det mellan denna & mondaybar och det blev denna eftersom den mer var ögonblicksbild.
6) Svårröstat.. men mja.. sista vovven tyckte jag eg. var gulligare, men fotografen på denna bild hade bättre "fångat" vovven på bild.. (tittar in i kameran, fin bakgrund etc.) Btw.. på bild 1, andmamman ser grymt stolt ut 
7) Föll mig mest i smaken (kategorimässigt) även om bild 1 var snyggast.
Just det..
Min kamera är en Casio Ex-Z3, 3 megapixels. planerar uppdatering snart.. men ny mp3spelare var viktigare Och mina bilder är tagna i Karlstad, Sundsvall & Stockholm. Sån där trivial info ni vet 
Last edited by Glorie on Sep-10-2006 at 19:25
|