Hallo draaiende beta's.
Ter gelegenheid van 1 jaar into trance en het nakende nieuwjaar organizeer ik een 4 uur lange into trance uitzending op radio-iro. De eerste 2 uur zullen gevuld worden met een top 20 met de meest gedraaide platen in 2006 van mijn show, into trance.
Het derde en vierde uur laat ik volledig over aan jullie. Waar ik naar op zoek ben zijn Djs die een megamix van 1 of 2 uur kunnen maken met de beste platen van 2006 er in. Het zou echt super zijn, moest ik het into trance jaar kunnen afsluiten met een spetterende megamix. Dus als iemand het ziet zitten een megamix te maken voor een regionale fm en internet radio kan hij of zij in deze treat reageren.
Dec-18-2006 20:19
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
wat zit er voor ons in?
Ne megamix maken kost tijd, en dat hebben de meesten nt
Ik ben die top 20 ook gewoon voor m'n plezier in elkaar aan het steken. Wat er wel kan geregeld worden is een maandelijkse show op onze radio natuurlijk. Maar goed als niemand dat wil doen is dat voor mij ook geen probleem hoor. IK wouw gewoon even weten of er mensen zijn die zich daarmee bezig houden.
Dec-19-2006 19:56
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Luc, dat is iets voor u man, gij hebt toch pas een year mix gemaakt die ge online ging zetten?
Dec-19-2006 20:19
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Die duurt 5 uur en 26 minuten
Megamixen dat is computerwerk; en daar ben ik nog niet zo bedreven in
Dec-19-2006 20:31
Progrez
Antwerp's Finest
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by Push2005
Megamixen dat is computerwerk; en daar ben ik nog niet zo bedreven in
Luc, nu stelt ge me teleur.
Ik kan mixen met ne computer terwijl ik mijn eindwerk over internationale monetaire politiek maak, De Zevende Dag bekijk én de hond van de buren uitlaat tegelijk.
Mixen met ne pc is voor randdebielen.
Dec-19-2006 21:06
Config
Elaba!
Registered: May 2006
good one.
ge hebt 2 soorten manieren voor te mixen met pc he, in realtime waar ge als bron van uw tracks gewoon uw laptop en wat cd's gebruikt, of alles beginnen plakken à la ableton & mixmeister enz. En da laatste suckt gelijk wel imo.
Daar zit je minstens 100 uur aan.
hebt ge iets beters te doen ofzo
Dec-19-2006 22:12
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Progrez
Luc, nu stelt ge me teleur.
Ik kan mixen met ne computer terwijl ik mijn eindwerk over internationale monetaire politiek maak, De Zevende Dag bekijk én de hond van de buren uitlaat tegelijk.
Mixen met ne pc is voor randdebielen.
Ik stel voor dat we een wedstrijd houden om na te gaan wie het meest 1337 is. Pumaz, Xilver of Progrez