Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OBS: Nordea mejl
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
OBS: Nordea mejl

Falsk e-post i omlopp

Ett falskt e-postmeddelande i Nordeas namn har skickats ut till personer i Sverige. Mottagarna av brevet uppmanas att uppge uppgifter som personlig kod och engångskoder. E-postmeddelandet kommer inte från Nordea.

Vi uppmanar personerna som har fått e-postmeddelandet att ta bort det från datorn. Om man har klickat på länken i e-postmeddelandet, bör man uppdatera och köra sitt virusprogram.

Har du lämnat uppgifter om personnummer, personlig kod och engångskod, ska du kontakta bankens Internetsupport på telefonnummer 020 - 42 15 16
-=- citat av nordea.se =-

jag har även fått en trots att jag är inte ens kund hos Nordea.. LOL
så såg den ut:

länken går till en dator I Korea där hackers sammlar dina uppgifter för att missbruka dem ! du kan även få ett virus när man klickar på länken! ...

Old Post Sep-05-2006 19:57  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Bra att du varnar, även om jag inte tror nån här går på det
Har själv fått mailet 2 gånger, båda gångerna till innebandylagets mailinglista, vilket ju i sig avslöjar att det är en bluff Ofta ett helt lag blir slumpvist utvalda

Old Post Sep-05-2006 20:09 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zoric
Rojiblanco and Bianconeri

Registered: Mar 2005

Min farsa fick det också.

Tack för varningen, Hehe

Old Post Sep-05-2006 20:21  Sweden
Click Here to See the Profile for zoric Click here to Send zoric a Private Message Visit zoric's homepage! Add zoric to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akia
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2006

ja, tack för varningen! Har visserligen inte fått nåt, men de kanske kommer.

Old Post Sep-05-2006 20:30  Sweden
Click Here to See the Profile for Akia Click here to Send Akia a Private Message Visit Akia's homepage! Add Akia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

morsan fick det också, hon garvade rätt friskt åt det dåliga försöket.
Ska dom göra en sån här scam kan dom väl iaf bemöda sig om att ta in en person som kan svenska

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-05-2006 20:39  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by Vizay
Ska dom göra en sån här scam kan dom väl iaf bemöda sig om att ta in en person som kan svenska

Såklart men det finns folk som klickar på såna länka utan ens läsa
så tänkte det var rättvisst att posta detta iaf

Old Post Sep-05-2006 21:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Vizay

kan tänka mig att mor din vart rätt road.
Jag vet en kvinna som lyckades gå på det. Eller, hon läste inte ordänkligt och "jaha". Direckt efteråt kom hon på hur jävla dum hon varit och fick ringa och spärra allt.

Old Post Sep-07-2006 09:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Jag har fått 4st nu

Old Post Sep-07-2006 18:26  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anuga
Cuesheet Biatch

Registered: Jul 2004

Jag kommer inte ihåg hur många jag fått, 4 st tror jag, men eftersom jag aldrig varit kund hos Nordea, undrar jag var tusan de fått min mailadress ifrån?!

http://anuga.se/ / http://mixcloud.com/anuga / http://trackli.st/

Old Post Sep-07-2006 21:48  Sweden
Click Here to See the Profile for anuga Click here to Send anuga a Private Message Visit anuga's homepage! Add anuga to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by anuga
Jag kommer inte ihåg hur många jag fått, 4 st tror jag, men eftersom jag aldrig varit kund hos Nordea, undrar jag var tusan de fått min mailadress ifrån?!

samma historie här... jag bor t.o.m. inte ens i Sverige hihi

Old Post Sep-07-2006 23:22  United Kingdom
Cloudburst
I am the maximum

Registered: Oct 2003

Fick ett i onsdags, tog bort det utan att titta.

insignificant cor member alliance

Old Post Sep-08-2006 10:49  Finland
Click Here to See the Profile for Cloudburst Click here to Send Cloudburst a Private Message Visit Cloudburst's homepage! Add Cloudburst to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
wikked
tranceaddict in training

Registered: Aug 2006
De dem skickade förragången hadde de stav fel sa läraren allefall när han fick ^,^

copyright på mejl vem har d ?? ^.^

Old Post Sep-08-2006 10:51  Sweden
Click Here to See the Profile for wikked Click here to Send wikked a Private Message Add wikked to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > OBS: Nordea mejl
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackJon Pleased Wimmin Live @ Naughty But Nice Hereford House 1996 ID 2 [2025] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPraise Cats - "Shined on Me" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:27.

Forum Rules: