|
|
|
|
 |
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001
|
|
|
Re: Underworld op Dancevalley
| quote: | Originally posted by Jukx
even wat nieuwtjes over dancevalley:
Underworld schijnt dus Dancevalley 2002 af te gaan sluiten, het contract zou al getekend zijn.
verder is ook al bekend dat er, in tegenstelling tot vorig jaar, één techno-tent zal zijn die gehost gaat worden door Tortured. Dat betekent dus vrijwel zeker dat Billy Nasty zijn kunsten zal gaan vertonen op DV. (die gast heeft volgens mij een abonnnement op UDC) wie er nog meer namens Tortured zullen verschijnen blijft natuurlijk giswerk.. Umek? Gaetano? the Advent?
ohja, de line-up voor 4-elements is ook bekend.. welke nou niet bepaald spetterend te noemen valt:
Carl Cox, Slam DJ's, Michel de Heij, Tom Harding, Yoji Biomehanica, Lucien Foort, CJ Mackintosh, Danny Rampling, Funk Dvoid, Jp, Nick Sentience, Sterling Moss, Fausto, Lady Bianca, Guan, David Moreno, Marysol, Rossi, Dwin, Jon sa Trincha, Deepsace, Odd Bod, Alan Luna, Mad Ed, Secret Cinema.
MC's: Marxman, Majika, Paul T
Yorin Teletekst pagina 338/23
ik denk dat alleen de hardhousers verheugd zullen zijn! |
oi underworld als dat waar is dan moet ik denk ik wel weer heel goed nadenken was van plan om niet te gaan maar als er 1 live act is die bovenaan mijn lijstje "wil ik nog zien" staat dan is dat underworld,
de line up van 4 elements vind ik bagger.(danny rampling en lucien foort zijn goede namen)
Mar-09-2002 19:47
|
|
|
 |
 |
T.H.C.
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
|
|
|
Underworld heb ik een jaartje geleden pas ontdekt, toen had ik nog geen internet dus ik naar de cd uitleen, ehmm ik wil alles van underworld, alles??? weet je het zeker? nou ik heb het geweten hoor, ze hebben echt veel gemaakt maar ik heb lang niet alles gekopieerd vond er ook wel zeer vage cd's tussen zitten, maar ook echt hele goeie, zelfs een hele cd vol met versies van born slippy, ja ik zou ze eigenlijk erg graag een keertje live zien, oja Little Theseus welk jaar zijn ze op lowlands geweest dan?
magoed ik heb geen kaartje voor DV,moet er toch nog maar eens over gaan nadenken....
|
|
Mar-10-2002 11:34
|
|
|
 |
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
Dacht dat underworld uit elkaar was????...zou heeeeeel relax zijn als ze weer bij elkaar komen (*lowlands zou het laatste optreden zijn) Maar als die komen ga ikke zeker!!!!!! Wat ook al vast staat is nog een act op main-stage...TIESTO!!!!!!! Zei die zelf toen hij dance department presenteerde
Greetz Muppet
|
|
Mar-10-2002 12:40
|
|
|
 |
 |
TranceFool
Rollin´ Rhythms

Registered: Jan 2001
|
|
|
Mar-10-2002 16:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 17:29.
Forum Rules: