|
[31.12.2006] QrimeTime 2006, Amsteradam [NL]
Info-Site: http://q-dance.nl/main.php?pid=145523
Tickets: http://webshop.ticketonline.nl/
Preis: € 42,50 (ex. fee) VIP € 52,50 (ex. fee).
Start VVK: 21.10.2006
| quote: | Het is voor Q-dance traditie geworden om het oude jaar knallend uit te luiden in de Heineken Music Hall, en ook in 2006 staat op 31 december QrimeTime op het programma. Sinds de eerste editie in 2004 is het evenement uitgegroeid tot één van de betere van het jaar, niet in de laatste plaats vanwege de voor Q-begrippen afwijkende opzet. QrimeTime is muzikaal gezien een divers geprogrammeerd feest dat zich met het Gangster-thema en bijbehorende dresscode duidelijk onderscheidt van onze andere concepten.
De HMH is op de drempel van het nieuwe jaar omgetoverd tot een gangsterbolwerk waar de dj’s en bezoekers crimineel hard zullen feesten. Behalve de bekende Black Box en de Blue Box zal net als voorafgaande edities de luxe Pepsi Stage in gebruik worden genomen. In de grote zaal zal via Hardtrance worden opgebouwd naar Hardstyle. In de Blue Box voeren Jumpstyle en French Tek de muzikale boventoon en de Pepsi Stage zal in het teken staan van Dark Groove en Minimal.
De voorverkoop voor QrimeTime begint op aanstaande zaterdag, 21 oktober via TicketOnline en kaarten zijn een week later verkrijgbaar bij TicketBox. Kaarten kosten € 42,50 (ex. fee) en een VIP kaart kost € 52,50 (ex. fee). Houdt er rekening mee dat oud & nieuw in de Heineken Music Hall tot nu toe altijd weken van te voren uitverkocht is gegaan...
|
So nach all dem rumgelaber um böse Menschen.. hier mal ne böse Party 
Ich spiel wirklich mit dem Gedanken dort "aufzuschlagen". Wobei ich mich mit dem Dresscode nicht anfreunden kann, obwohl es das Coole bei der Party ist.
Naja sind ja noch ein paar tage bis zum sold out 
___________________
Want to see someone badly fucked up?
Check the Mirror !
|