Dessa pionjärer inom köpenhamns freeparty scenen har spelat hard techno och acid tekno sedan mitten av 90-talet. Bl.a arrangerade de fester i den legendariska "the Bunker" vid vesterbro i Köpenhamn.
Dessutom kommer..
dj ICEPICK (www.shocks.se) från våran systerklubb shocks.
Hus dj´s är som vanligt
DICTU (robotic empire) som spelar feta technohits från förr och nu och
BARBA (DAMP) som kommer att spela galen tysk acid blandat med benhård 303 Nrg!
Förutom rök och blixtrande strob kommer 2 st nya lasrar för första gången se nattens mörker denna kväll.
Let´s Ave it!!
Stars´n´Bars Järntorget
18år
60kr + garderob
21-03
2för1 i baren fram till 00
Registered: Dec 2001
Undrar om arrangörerna någonsin funderat på att folk faktiskt kan ta illa upp pga. deras namn...
batteries not included.
- dave
Oct-12-2006 17:30
Jeremy H
Ja hallå?
Registered: Jan 2003
quote:
Originally posted by Vizay
Undrar om arrangörerna någonsin funderat på att folk faktiskt kan ta illa upp pga. deras namn...
Eller hur..
Oct-12-2006 17:37
lacksesepsotygh
;B
Registered: Jan 2005
klubb fuktig. inget fel med det
Oct-13-2006 09:06
Krippe
Junior tranceaddict
Registered: Jul 2006
Det var ett jävla tjatande om namnet
Hela konceptet är ju att ha en klubb med ett vansinnigt driv som gör att man det blir omöjligt att stå still, därav namnet Inget att va sur över.
En rökfylld lokal med blixtrande stroboskop och lasrar som skär genom dimman, drivande svängig acid techno och så ett knöfullt svettigt dansgolv fullt av dans, glädjetjut och händerna vädret. Det blir grymt. Sitt inte här och snacka om namnet from o tillbaka utan kom o dansa istället.
Oct-13-2006 12:13
Vizay
immiNspired
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Krippe
Hela konceptet är ju att ha en klubb med ett vansinnigt driv som gör att man det blir omöjligt att stå still, därav namnet Inget att va sur över.
I hate to be an ass men vad har det med funktionshindret DAMP att göra?
quote:
DAMP är en akronym, av deficits in attention, motor control and perception, och är en svensk diagnos inom psykiatrin för personer med ett neuropsykiatriskt funktionshinder med koncentrationssvårigheter liknande ADHD. Men personer med DAMP har också problem med motorik och perception.
Jag använder också DAMP i mitt vokabulär ibland, det erkänner jag men jag tänker mig iaf för så att folk inte tar illa upp. Att kalla en klubb för det är ett steg värre än att använda det som beskrivning för ett visst sinnestillstånd bland sina närmsta polare...
Hade det hetat CP istället så hade antagligen folk reagerat starkare men det är i princip lika illa.
Inget ont om själva klubben dock, säkerligen bra arrangemang och lär bli bra drag men arrangörerna borde fundera på ett bättre namn helt enkelt