Anyone coming? I will be there...
SWEEEEEEEEET!!!!! Wherewherewherewhere? Tellmetellmetellmetellmetellme!!!!!
___________________ Latest releases: Endless Cycles [Capital Heaven] The Charlatan [Morphosis]
Ok, found the info... I'll do anything to be there!!!
i`m going to visit u on may 26th....when it`ll be Astral Projection, Kai Tracid and Binary Finary...
quote:Originally posted by JJ-T1 Anyone coming? I will be there... Yeess! I can make it there.. first i was going elsewhere, but i managed to get some extra time and a ticket and now i'm already there..
___________________ The walking discography. quote:Leslie Nielsen: Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Mihinkäs aikaan toi alkaa? Mahtuuko sinne viel sekaan??
quote:Originally posted by Mr.Mystery Mihinkäs aikaan toi alkaa? Mahtuuko sinne viel sekaan?? Line up: 20:00-21:30 - pHaze (Devotion) 21:30-23:00 - Orkidea (Unity) 23:00-23:30 - Tripnotic Live! (Climax management) 23:30-01:30 - PULSER (UK) 01:30-->END - LANGE (UK) Tilaa pitäsi olla vielä, varmistaaksesi varman sisään pääsyn ole ajoissa perillä! Bileiden specsit: http://platinum.melli.net/cgi-bin/u...ic&f=9&t=001022
Mainiota... mainiota... Ois tietysti ollut ihan hyvä tietää tästäkin aikasemmin, mut ei se mitään, yritetään olla paikalla
quote:Originally posted by Mr.Mystery Ois tietysti ollut ihan hyvä tietää tästäkin aikasemmin, mut ei se mitään, yritetään olla paikalla U should stay tuned by watching these Finnish pages: Kannattaa seurata esim. seuraavien sivujen juttuja: Platinum forum Accesss.org
Last edited by GrimReaper on Mar-15-2002 at 16:01
Enough of the Finnish mumbo jumbo!
Hey - since we don't have a board of our own... But aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrhhhhhh... I am so F**KING disappointed right now... I CAN'T GO THERE!!!!!
We want own board moderators...
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA