Ja ha då ska vi se, ännu ett mästerverk av vår egen Misery eller... ?
Återstår att se...
edit: Då har jag lyssnat i 5,34 minuter och kan säga att jag tycker det låter mycket bra, jäkla skön måste jag säga ! *Gillar*
Hoppas bara det går lika bra att framföra den live för dig, lite amatör film från det hela kanske vore nåt så vi får skratta eller gråta lite... 
Lycka till...
Ses...
___________________
www.Steveheden.se
Last edited by SteveTranz4ever on Mar-18-2002 at 00:18
|